Office lukker
Fra : Leif Andreassen

Dato : 11-11-02 21:28

Efter installation af Office 2000 på en XP-maskine, kan Excel, Frontpage og
Access startes én gang. Prøver jeg at starte programmerne igen, lukker de
selv efter 2-5 sekunder. Hvad gør jeg fejl?

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 11-11-02 22:38

On Mon, 11 Nov 2002 21:28:29 +0100, Leif Andreassen wrote:

> Efter installation af Office 2000 på en XP-maskine, kan Excel, Frontpage
> og Access startes én gang. Prøver jeg at starte programmerne igen,
> lukker de selv efter 2-5 sekunder. Hvad gør jeg fejl?
Du har sikkert installeret Office med en ulovlig nøgle. Du kan få en ny
gennem din forhandler eller MS.

Men du er lagt fra den eneste, der har oplevet problemet:
http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=GC6J3+group%3Adk.edb.programpakker.ms-office
--
Mikkel Bundgaard
Student at IT University of Copenhagen