lyder da ok....
Fra : Sn00py

Dato : 11-11-02 18:40

http://www.total-telefoni.dk/ har nogen fået sådan et abb. ??

Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 11-11-02 19:49

Og hvad er prisen så lige når man ringer til sonofon, eller club bla bla ?
Nej du, Telmore it is.....
Thomas

Fra : Morten Juel

Dato : 11-11-02 22:14

> Og hvad er prisen så lige når man ringer til sonofon, eller club bla bla ?
haha ja det var også det jeg faldt over ! suk en skod udbyder..

> Nej du, Telmore it is.....
jeps

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-11-02 20:15

"Sn00py" <(fjern)snoopy@pc.dk> skrev:

>lyder da ok....

Ikke efter min mening.

>http://www.total-telefoni.dk/ har nogen fået sådan et abb. ??

Husk at læse alt det, de "kommer til" enten at glemme, eller gemme
godt væk.

F.eks. gælder det minutpris skriver med fede typer kun til TDC-mobil
og fastnet-numre.

Det er efter min mening også noget pladder, at der intet abonnement
er. Man bliver faktureret mindst 69,- pr. måned. Jeg ville skrive, at
abonnementet koster 69,- pr. måned, men der kan ringes for dette beløb
(andre vælger at kalde det "fribeløb").

Hvis jeg endelig skulle vælge at blive kunde hos dem (hvilket jeg
absolut ikke har tænkt mig), så ville jeg vælge "hovedfirmaet", og
ikke de små underleverandører - det minder om et pyramideselskab.

http://www.telekompagniet.dk

--
Venligst,
Lasse Hedegaard