Database resultat
Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 01-03-01 14:39

Jeg får denne fejl når jeg tester en database på min webside,
hvad gør jeg galt?

---------------------------------------
Database Results Error
The database connection named 'Eksempel' is undefined.

This problem can occur if:
* the connection has been removed from the web
* the file 'global.asa' is missing or contains errors
* the root folder does not have Scripting permissions enabled
* the web is not marked as an Application Root

Nils Nyvang Bacher
nn@nyvang-bacher.dk
www.nyvang-bacher.dk

Fra : Jan Hjelvang

Dato : 02-03-01 16:51

Der kan være flere muligheder men forsøg at importere databasen via FILER -
Importer. Dette importerer og definerer databaseforbindelsen til FP.
Det kan også betyde at du ikke har PWS eller IIS installeret?

Jan

Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 02-03-01 18:08

Tak, har fundet fejlen som skyldes at PWS ikke får "læst" global.asa rigtigt
ved opdateringer. Løses ved at stoppe og starte PWS.

Nils