Nokia 5100
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-11-02 19:00

Hej

Ved nogen hvornår Nokia 5100 lander i Danmark?

Den ville nemlig passe perfekt til mig

Fra : MBJ

Dato : 13-11-02 00:01

På Nokia.com står der at den kommer omkring 1. kvartal af 2003, men om den
også lander i Danmark på det tidspunkt, det tør jeg ikke give dig et bud på.

MVH Morten

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 14-11-02 15:46

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> skrev i melding
> Hej
>
> Ved nogen hvornår Nokia 5100 lander i Danmark?
>
> Den ville nemlig passe perfekt til mig

Som MBJ også nevner, kommer den i første kvartal 2003. Alt tyder på det, i
føge de steder jeg har besøkt på nettet.

5100 virker meget interessant, og inneholder utrolig mye.

Om egenskaper som en unøyaktig temperaturmåler og støymåler er noe å putte
inn i en telefon, kan diskuteres, men telefonen apellerer sikkert til mange.
Har man problemer med å finne nøkkelhullet etter en fuktig tur på byen, kan
5100 også hjelpe til med det.

Hadde en gang en 5210, som jeg likte svært godt. Dessverre hadde den ikke
GPRS. 5100 har alt det 5210 mangler, pluss mye, mye mer.

Mvh

Thorolv Valentinsen