MS Windows
briani 27239
problem i Win 2000
Fra : Søren Kay

Dato : 11-11-02 18:02

Hej NG

Jeg køre med Win2000 og har et problem. Når jeg går ind i stifinder og vil
afspille en lyd eller video fil melder systemet fejl i explore.exe. hvordan
retter jeg denne fejl?
Hvor er det lige man skal gøre for at få cd`erne til at starte automatisk
når man sætter dem i drevet.

mvh. Søren

Fra : [2000] Busch-Jensen

Dato : 12-11-02 09:40

Hej Søren

Sp 1: du kan starte en commandlinje / prompt, og skrive sfc /scannow for at
få windows til at checke alle sine systemfiler igennem for fejl. Du bør have
windows 2000 cd'en ved hånden.

Sp 2: det kan jeg ikke lige hjælpe med

Held og lykke!

Mvh
Busch-Jensen

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 12-11-02 14:00

On Mon, 11 Nov 2002 18:02:00 +0100, "Søren Kay"
<kay@mail1.stofanet.dk> wrote:
>Hvor er det lige man skal gøre for at få cd`erne til at starte automatisk
>når man sætter dem i drevet.

Kør regedit og:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdrom
ændrer 'Autorun' til 1
Kim

Fra : Søren Kay

Dato : 12-11-02 16:33