Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
kamerakøb hos www.hificomponents.de ??
Fra : Michaelbs

Dato : 11-11-02 16:55

Nogen der har erfaringer med at handle i denne butik: www.hificomponents.de
??
En søgning på google viste, at folk der køber fjernsy osv har dårlige
erfaringer her...nogen der har købt kamera hos denne butik, der vil dele ud
af dres erfaringer??
De har Canon G3 til kun 815 euro, og jeg har ikke kunnet finde det billigere
andre steder, men skal man vente i måneder på leveringen, er det en alt for
dyr besparelse... nogen der har fundet det ligeså billigt andre steder??

mvh Michael
__________________________________________________________________ Michael
Bennati Schou ICQ#: 137118118 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Kurt Hansen

Dato : 11-11-02 17:34

Mon, 11 Nov 2002 16:55:12 +0100, skrev Michaelbs:

>Nogen der har erfaringer med at handle i denne butik: www.hificomponents.de
>??

Nej.

>En søgning på google viste, at folk der køber fjernsy osv har dårlige
>erfaringer her...nogen der har købt kamera hos denne butik, der vil dele ud
>af dres erfaringer??

Så ville jeg nok være forsigtig - afhængig af hvad det er for nogle
oplysninger du har fundet.

> [...]
>dyr besparelse... nogen der har fundet det ligeså billigt andre steder??

Der står højt og tydeligt: Delivery time 21 days!

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Michaelbs

Dato : 11-11-02 23:10

"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> skrev i en meddelelse
> Der står højt og tydeligt: Delivery time 21 days!
>
> Venlig hilsen
> Kurt Hansen

Ja netop...det STÅR der...men det er jo ikke ensbetydende med at de kan leve
op til det... Hvordan kan de love mig kameraet om 21 dage, når de ikke har
det endnu og sikkert ikke ved hvornår det kommer...
På onlinebutikkernes sider kunne man sidste måned læse, at G# ville komme i
slutniningen af oktober...så rykkede de datoen til 4, november...så rykkede
de datoen til 11. november... nu hedder det 13. november hos de mest
optimistiske... er der overhovedet nogen i Europa, der har fået leveret G3??
Nogen af Jer der har fået det??

mvh Michael

Fra : Kurt Hansen

Dato : 12-11-02 07:59

Mon, 11 Nov 2002 23:10:13 +0100, skrev Michaelbs:

> [...]
>de datoen til 11. november... nu hedder det 13. november hos de mest
>optimistiske... er der overhovedet nogen i Europa, der har fået leveret G3??

Næh, jeg har thihvertifælle ikke. Jeg er ved at revne at spænding

venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Michaelbs

Dato : 13-11-02 01:24

G3??

hahaha... de har sgu humor i Tyskland...nu har de trukket os længselsfulde
G3 wannabes rundt i manegen igen... nu er den 13. november blevet til den
18. november... Gad vide om de får kameraet i år???
mvh Michael

Fra : Kurt Hansen

Dato : 13-11-02 08:22

Wed, 13 Nov 2002 01:23:44 +0100, skrev Michaelbs:

>hahaha... de har sgu humor i Tyskland...nu har de trukket os længselsfulde
>G3 wannabes rundt i manegen igen... nu er den 13. november blevet til den
>18. november... Gad vide om de får kameraet i år???

De der datoer.... hvor har du egentlig dem fra? Er det fra din egen
leverandør, eller eller kan du referere til en mere officielt
bekendtgjort releasedato?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Michaelbs

Dato : 13-11-02 10:41

> [...]

> De der datoer.... hvor har du egentlig dem fra? Er det fra din egen
> leverandør, eller eller kan du referere til en mere officielt

Forskellige online butikker skriver hvornår de forventer at få kameraet...
den specifikke jeg refererer til er denne:
http://www.technik4free.de/shop/index.html?target=dept_216.html&lang=de

Om det er butikken eller Canon der leverer de optimistiske datoer ved jeg
ikke...jeg ved kun at jeg føler mig til grin.

Mvh Michael