Ny hjemmeside
Fra : DK Sacala´s Norske S~

Dato : 11-11-02 16:51

Hej

Ja, nu er jeg ved at være færdig med vores nye hjemmeside og ville gerne
hvis der var nogen af jer der gad kigge på den, og gerne komme med gode råd
til hvordan den kunne gøres bedre, eller noget der måske mangler.

VH
Gitte

Fra : Iben Park Hybel

Dato : 11-11-02 17:18

DK Sacala´s Norske Skovkatte <dk.sacala@mail.dk> wrote in message
> [...]
råd
> til hvordan den kunne gøres bedre, eller noget der måske mangler.

Eeh der rmangler vist et link.

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 11-11-02 17:12

> Eeh der rmangler vist et link.

http://www.sitecenter.dk/sacalas/hjemmeside/

Fandt jeg den :)

Vibeke

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 11-11-02 17:11

> [...]
råd
> til hvordan den kunne gøres bedre, eller noget der måske mangler.

Hej Gitte :)
En ting jeg ikke forstår er hvorfor der skal være navigation både i venstre
side og i bunden.
Men ellers syntes jeg at siden er godt delt op. En ting jeg mangler er dog
en side om planer om fremtidige kuld. Det er altid rart at kunne se om der
er noget på tapetet eller I helt har stoppe produktionen ;)
Endvidere så ville jeg nok heller ikke have et menupunkt som hed
Udstillinger, men i stedet for skrive resultaterne inde under hver enkelt
kat. Hvis du endelig vil have den side ville jeg lave kattenes navne
klikbare, så når man klikkede på dem kom man ind til kattens side.
Endvidere når du beskriver kattene gør du mest ud af at fortælle om
udseenet, måske ville lidt temperementsbeskrivelse (for alle katte) også
være godt?
Også under kontaktoplysninger - der står telefonnumrene et underligt sted. -
Jeg ville ikke have dem stående neden under stregen, og heller ikke lade det
stå ude til højre - hvor det andet står mere centreret på siden.

Det var vist det hele :) men ellers en god og omfangsrig side :)

Mvh
Vibeke

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 11-11-02 17:15

Hej Igen

Lige en sidste ting: jeg forstår ikke hvorfor stamtavlerne til hankattene
skal have et menupunkt for sig, jeg ville syntes et link inde fra kattenes
respektive sider ville være mere passende.

Mvh
Vibeke

Fra : Bente Jepsen

Dato : 11-11-02 19:51

> til hvordan den kunne gøres bedre, eller noget der måske mangler.

Hej Gitte.

Du mangler et link til www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Hilsen
Bente

Fra : Bente Jepsen

Dato : 11-11-02 19:57

Jeg håber du mener at du gerne vil høre om det
der kunne være bedre, jeg synes nemlig at
stamtavlerne virker meget store. Jeg tror de ville
virke mere overskuelige, hvis de blev lidt mindre.

Hilsen
Bente

Fra : DK Sacala´s Norske S~

Dato : 11-11-02 20:30

Hej

Linket bliver sat på med det samme *S*

Ang. stamtavlerne så har jeg herinde efterlyst koderne til at få lavet dem
ordentligt, men linket jeg fik af Gritt kan jeg desværre ikke få til at
virke ordentligt, så indtil videre må de lige være som de er.

Nu er det lavet sådan at under udstillingsresulteter er navnene klikbare og
betegnelser som BIV EX! osv. er også klikbare og ligeledes er stamtavlerne
sat ind som link fra han kattenes sider, så må hun kattenes vente til jeg
finder en ordentlig måde til det.

www.sitecenter.dk/sacalas

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3dcffd9a$0$5746$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...