Træningstøj til vinterbrug
Fra : Rikke Andersen

Dato : 11-11-02 15:16

Jeg har set det fedeste sæt tøj til udendørs brug her om vinteren. Det er
blåt og består af overtræksbukser og jakke, der har tusindvis af smarte
lommer og remme til apporter og den slags.

Jeg så det bl.a. i Herning, men jeg kan desværre ikke huske hvem der solgte
det, og jeg kan ikke finde det på nettet heller.

HJÆLP

Mange hilsner

Rikke Andersen

Fra : Helle Jensen

Dato : 11-11-02 19:45

Hej Rikke

Jeg ved, at de sælger det tøj hos Calles Dyrerige i Skalborg. I vores klub
er det nærmest blevet standard beklædning, så det kan jeg kun anbefale.

Hilsen Helle

Fra : Jørgen

Dato : 11-11-02 22:38

Her

Er der nogen der ved hvor man kan købe det i Københavns området,
og hvad er ca. prisen, og navnet på tøjet.

på forhånd tak

Hilsen Jørgen & Nico

www.dyrevaernet.dk/
www.schaeferhund.dk/kreds1.htm
www.dyreklinik.net/

Fra : Helle Jensen

Dato : 12-11-02 19:19

Hej

Jeg mener tøjet er af mærket Arrak og logoet er en schæferlignende hund set
fra siden. Tøjet koster ca. 1600 kr.

Helle

Fra : Rikke Andersen

Dato : 14-11-02 13:01

JA JA JA JA

Det er lige præsis det tøj jeg mener - herligt. Det kommer på ønskesedlen
til jul med store fede bogstaver, og når der så ikke står andet kan det jo
være......

Knus fra Rikke

Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 13-11-02 21:54

> [...]
solgte
> det, og jeg kan ikke finde det på nettet heller.

Hej Rikke
Er det tøj af mærket Arrak, så forhandler vi det hos os.
Brønderslev maskincenter 98822300.

Mvh Jens