Nyt Telmore tiltag...
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-03-01 13:12

Hej...

Idag fortæller ComOn nyhedstjenesten om:

Millionaftale mellem SOL og Telmore
Internet-portalen Scandinavia Online (SOL) har indgået en millionaftale
med teleselskabet Telmore om salg af taletid.
http://www.comon.dk/i/i.asp?id=7819

--
M.v.h. Ole ©

Fra : Tholo

Dato : 01-03-01 19:36

Her er artiklen..
--
Med venlig hilsen Thomas
E-mail: Tholo@mail1.stofanet.dk ICQ 6550424

Millionaftale mellem SOL og Telmore

Internet-portalen Scandinavia Online (SOL) har indgået en millionaftale med
teleselskabet Telmore om salg af taletid.

Af Karim Pedersen
28. februar 2001, klokken 16:03

En alliance mellem SOL og Telmore vil sætte skub i den Internetbaserede
handel med taletid til mobiltelefoner. Aftalen betyder at SOL bliver en ny
salgskanal for Telmore. Det strategiske samarbejde mellem mobilselskabet og
Internet-portalen kommer på et tidspunkt, hvor mange Internet-firmaer søger
nye indtægtskilder.
"Vi har størrelsen og viljen til at gå nye veje i anvendelsen af Internettet
til distribution af varer og tjenester, og det her er et spændende skub
fremad for den danske e-handel", fortæller Thomas Gudbjerg, adm. direktør
for SOL i Danmark. SOL har allerede et dansk site om mobiltelefoner.

Telmores koncept betyder at kunderne "tanker" taletid over Internet.
Minutprisen er 1,25 kr. døgnet rundt. Næsten hver tiende Internet-betaling
med Dankort i januar blev foretaget hos Telmore.

"Aftalen med Telmore viser, at vi har mange muligheder for distribution og
salg af varer på nettet. Det vil positivt påvirke og udvide vores rolle. Det
vil forøge vores indtægtsstrøm, idet vi fremover også vil have
transaktionsbaseret indtægt," siger Thomas Gudbjerg.

Fra : Frank Rasmussen

Dato : 01-03-01 21:13

In article <LEwn6.10846$dD.552663@twister.sunsite.dk>,
Tholo@mail1.stofanet.dk says...
> [...]
> vil forøge vores indtægtsstrøm, idet vi fremover også vil have
> transaktionsbaseret indtægt," siger Thomas Gudbjerg.

Lad mig i den forbindelse tilføje at samarbejdet er en ægte win-win
situation for begge parter, og i særdeleshed for Telmore kunder. Det
betyder langt lavere salgs/marketings omkostninger for Telmore, der
derved vil være istand til at tilbyde endnu lavere priser.

mvh

fr

Fra : Mickey

Dato : 01-03-01 21:44

> [...]
> betyder langt lavere salgs/marketings omkostninger for Telmore, der
> derved vil være istand til at tilbyde endnu lavere priser.

glæder vi os til ;)

- og også til den der email telefonsvarer der var snak om ;)

--
Mickey

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-03-01 22:52

Frank Rasmussen wrote:

snip: kæmpe citat

> .... der
> derved vil være istand til at tilbyde endnu lavere priser.

Fra hvornår?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Vær med til at redde liv ca. 4 gange pr. år

Fra : Frank Rasmussen

Dato : 01-03-01 23:42

In article <3A9EC472.D99F6AFD@car_ST_en.dk>, carsten@car_ST_en.dk
says...
> Frank Rasmussen wrote:
> >
> snip: kæmpe citat

> Fra hvornår?

Når synergien er slået igennem. Men de lavere priser kommer, det kan jeg
godt love.

mvh

fr

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-03-01 13:24

Frank Rasmussen skrev:

>Når synergien er slået igennem. Men de lavere priser kommer, det kan jeg
>godt love.

Hvad er lavere priser? :)

- Og bliver der mulighed for at få en slags spærring på, så det er
muligt at ringe FRA udlandet, men ikke TIL udlandet? For så må jeg da
lige få overført så jeg har over 300,- på min konto.
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet: http://tjenpenge.com/

Fra : Anders Grauballe

Dato : 02-03-01 15:50

> - Og bliver der mulighed for at få en slags spærring på, så det er
> muligt at ringe FRA udlandet, men ikke TIL udlandet? For så må jeg da
> lige få overført så jeg har over 300,- på min konto.

Efter hvad jeg kan se, så står der da ikke noget om de 300kr. på telmores
hjemmeside nu?

/Anders