Alice Cooper
Fra : Kai Mandrup

Dato : 11-11-02 09:54

Elvis er kongen, men Alice er gud!

Rigtig god koncert:

Flot lys; Jean Michel Jarre og andre: Gå hjem og vug!
Flot show; nåh ja, når man har set det engang så er der måske ikke noget nyt
i det, men det binder numrene flot sammen.
- og musikken: Dejligt at høre at en kunstner vil kendes ved sine gamle
numre (School`s out holder endnu), og formår at udvikle dem i samme retning
som sine nye numre.

Det var sjovt at se, at det var en rigtig "2 generationers koncert"; Den/de
gamle på 45-50 havde ynglet på 12-14 år med - og alle nød det!

Kai

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 11-11-02 14:42

"Kai Mandrup" <mandrup@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Rigtig god koncert:

Ja, men hvor var det irriterende at vokalen var alt for lav. Lyden var langt
bedre til Company Of Snakes (som bare var gabende kedelige).

Er bassisten dansker?

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Kai Mandrup

Dato : 11-11-02 16:47

> Er bassisten dansker?

Ja, sådant hørte vi det også, men fattede heller ikke navnet?

Kai

Fra : Renegade

Dato : 12-11-02 22:23

"Kai Mandrup" <mandrup@adr.dk> wrote in message

> Ja, sådant hørte vi det også, men fattede heller ikke navnet?
>

> Kai

Jeg syntes nu lyden var bedst til Alice (der som nævnt er GUD, og det kan
ikke diskuteres).
Ja jeg hørte også at bassisten skulle være dansker, kender ham dog ikke og
fik ikke fat i navnet.
Mener dog det kunne være Chuck "etellerandet" der blev sagt.

Men ja.. For fanden en god koncert, og hvor var det lækkert, at se alle de
generationer repræsenteret.
Både folk der stod på i 60-70-80-90-02 var repræsenteret. Dejligt. Kan
dårligt vente til næste gang han kommer forbi.

Mvh.

Steinbjørn Sørensen
(stolt indehaver af 42 Alice CD'er og en mængde vinyl)

Fra : Kai Mandrup

Dato : 13-11-02 08:43

.........men fortæl mig lige: Hvad har han imod Britney?

Kai

Fra : Renegade

Dato : 15-11-02 00:52

> ........men fortæl mig lige: Hvad har han imod Britney?

Formentlig ikke specifikt hende, men mere den branche som har skabt hende...