Hvem ordner vasketøjet ?
Fra : Lene

Dato : 11-11-02 09:30

Hejsa

Ja, hvem ordner vasketøjet ? Vores hankastrater Hule og Felix har vist
sig at være nogen vældig huslige nogen, som gerne giver en pote eller 4
med
Hule blev åbenbart træt af det hårde huslige arbejde, og tog sig en lur
midt i det hele. Så kom Felix og ville hjælpe ham
Billedet af Hule på tørrestativet og Felix som er på vej derop kan ses
på min hjemmeside www.erler.dk
Det ligger som det næstsidste billede i Hules galleri.

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 11-11-02 10:05

Ja man forundres over hvordan mennesker uden katte
nogensinde for noget gjort, uden alle de hjælpende poter.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Lene

Dato : 15-11-02 10:21

marianne hellemose wrote:

>Ja man forundres over hvordan mennesker uden katte
>nogensinde for noget gjort, uden alle de hjælpende poter.

Hej Marianne...

Hi hi, ja det gør man De er skam meget hjælpsomme...Lige nu er
Lille Bjørn ved at "rydde op "...Alt hvad hun overhovedet kan få fat i,
bliver smidt ind under fjernsynsbordet. Det er selvfølgelig også en måde
at gøre det på

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 15-11-02 12:44

Hej Lene,

> [...]
> Lille Bjørn ved at "rydde op "...Alt hvad hun overhovedet kan få fat i,
> bliver smidt ind under fjernsynsbordet. Det er selvfølgelig også en måde

jeg tror jeg har en kat der skal på kursus hos Lille Bjørn...Choko rydder
nemlig også op, hendes oprydning består bare i at smide ting _ned_ fra
borde, hylder, osv...det ville dog hjælpe lidt hvis hun gad skubbe skidtet
ind under bordet efter sig

/Pernille

Fra : Leyna

Dato : 11-11-02 12:31

On Mon, 11 Nov 2002 09:29:58 +0100, Lene <Lene_lock@gmx.net> wrote:

>Billedet af Hule på tørrestativet og Felix som er på vej derop kan ses
>på min hjemmeside www.erler.dk
>Det ligger som det næstsidste billede i Hules galleri.

Hvordan får du tørrestativet til at stå fast? Mit vælter for et godt
ord, når kattene mener at de lige skal ligge dér.
Iøvrigt fandt jeg lige en lille fejl på siden.
Du mangler denne reference
http://www.erler.dk/Katte/Jordhule/Jord_gal/jord11.jpg
på billedet af killingen.
Den henviser i stedet til
http://www.erler.dk/Katte/Jordhule/Jord_gal/jord12.jpg
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Lene

Dato : 15-11-02 10:19

Leyna wrote:

>Hvordan får du tørrestativet til at stå fast? Mit vælter for et godt
>ord, når kattene mener at de lige skal ligge dér.

Hejsa

Jeg forstår det heller ikke helt, for det er faktisk kun væltet en
enkelt gang. Det var Hule dog ligeglad med. Så var hans "himmelseng"
bare blevet forvandlet til en madras i stedet
Men vi gør altså ikke noget specielt for at få det til at stå fast...

>Iøvrigt fandt jeg lige en lille fejl på siden.
> [...]

Mange tak skal du have Det er blevet rettet nu...

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk