Skærme
Fijala 3554
zitech s-video (NTSC - PAL)
Fra : ivanovic1

Dato : 11-11-02 09:29

Hej Alle

Har lige købt en Zitech 406 bærbar der undrestøtter s-video.

Når jeg tilslutter computeren til fjernsynet kommer den kun op i
sort/hvid. Har prøvet alt både at sætte opløsningen ned at installere
den nye skærm driver og at konvertere s-video om til et almindeligt
stik.

Mit bud på hvad der er galt er at jeg skal skifte fra NTSC til PAL ved
bare ikke lige hvor man gør det, har prøvet det ved at højreklikke på
skrivebordet og vælge Egenskaber-Indstillinger-Avanceret og så under de
forskellige faneblade men uden held, der er ingen steder hvor man kan
vælge mellem NTSC og PAL. Er der nogle der har en ide om hvor det så kan
være, eller hvad jeg kan gøre.

Her er en beskrivelse af computeren: Zitech Notebook 406H&N, 14.1" TFT,
Pentium4 2.0 GHz, 256 MB DDR RAM,20 GB HDD, Floppy, 8X DVD-ROM/CD-RW
Combo, Modem, 10/100 LAN,WinXP Home DK, XGA 1024x768, 64 MB integreret
grafikkort (kan ses på www.zitech.dk).

Med venlig hilsen

Ivanovic1

http://www.kandu.dk/

Fra : Thïngmand

Dato : 12-11-02 09:39

> [...]
> sort/hvid. Har prøvet alt både at sætte opløsningen ned at installere
> den nye skærm driver og at konvertere s-video om til et almindeligt

Dit fjernsyn skal understøtte RGB. Gør det ikke det, skal du have fat i
sådan en fætter her: http://www.sandberg.it/sandberg/kabler/50365.HTM