MS Windows
briani 27239
XP Pro -> problem med management at store ~
Fra : Thomas

Dato : 11-11-02 07:39

Hej

Jeg kører PT men winxp pro, og med den nyeste servicepack.

mit problem er at hvis jeg åbner mapper der indeholder anseelige mængder
data, altså mapper emd film osv. på 2+ gig går min stifinder/eksplorer helt
amok og bruger 100%cpu og ram ressourser, og det er umuligt at få den til at
stoppe, kun en restart løser problemt, men det er jo en sørgelig frist.

Problemet er kun forekommende når jeg kikker i mapper på C drevet, hvor
windows er installeret.

Kikker jeg i endda større mapper på mine andre drev, opstår problemet
IKKE!!!!
det er jo ret underligt.

jeg er åben for alle der har en konstruktiv forklaring på problemet, og en
Løsning ville jo være helt nice.

Venligst

Thomas

System specs:

Soltek drv4
amd xp 1900@2000
C: Maxtor 80 gig fluid
D: IBM 60 gig
2*256 Mb ddr2100 ram

Fra : Wass Up

Dato : 11-11-02 07:43

"Thomas" <Plasmafusion@FJERNDETTEhotmail.com> wrote in message
> [...]
at
> stoppe, kun en restart løser problemt, men det er jo en sørgelig frist.

Det skylde muligvis at WinXp læser fildetaljer og hvis en film ikke har dem
i starten af filen, læser win hele filen igennem for at finde de detaljer.
http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841

Fra : Thomas

Dato : 11-11-02 07:53

"Wass Up" <Satanc@softhome.net> skrev i en meddelelse

> [...]
dem
> i starten af filen, læser win hele filen igennem for at finde de detaljer.

TAKKER:..

det var lige det der skulle til..
damn irriterende at problemet kunne løses blot ved at fjerne den nøgle.. he
he

her har jeg ligdt i flere uger..

Takker endnu engang..

venligst