Pikslikning, analsex m.m
Fra : Arne Jensen

Dato : 11-11-02 00:44

Hej alle.

Jeg har været væk fra gruppen her rigtigt lang tid.. Nogle af jer vil
måske kunne huske mig fra de gode gamle fidodage med
seksualitet_R23.pub.

Tak for kaffe der er sket meget med debatten herinde siden sidst jeg
har læst gruppen.. Ikke at den er blevet mindre seriøs (årh nogle
gange) men den er i hvert fald blevet anderledes.

Anyway der er nu noget jeg har tænkt lidt over ind imellem der kunne
være ganske interessant at hører andres mening omkring.. Dels ansporet
af de mange spørgsmål i diverse mere eller mindre pornografiske blade
til deres brevkasser (rapport m fl.), men også foranlediget af den
debat der har været her omkring om mænd ville sutte deres pik hvis de
kunne.. Ganske morsom iørigt;)

Nå til sagen:
I mange brevkasser kan man læse om mænd der beklager sig over at deres
kæreste ikke vil være med til analsex/ikke vil sutte deres pik, og i
samme åndedrag at hun ikke vil sluge klatten.

Ofte har det her med pigen der ikke vil sutte pik også været forbundet
med at hun gladeligt lod sig slikke til den store guldmedalje.. En
lidt ulige fordeling kan man vel godt sige.

Med hensyn til Analsex kan jeg nu sagtens følge pigerne ikke mindst
fordi mit røvhul er EXIT only.. Den del må de der har de lyster meget
gerne have for mig.. Jeg sigter lidt derfra;)
Men det er vel så meget passende og spørge om de fyre der er så
analfikserede ville have noget imod hvis pigen havde lyst til at
stoppe en dildo/andet op i måsen på dem?!

Piger der så absolut ikke vil slikke pik kan jeg kun undre mig over..
det er jo når alt kommer til alt kun et stykke kød.. At det så giver
mange mænd (og vidst nok også en del kvinder der ynder denne form for
samværd) en lækker følelse når netop dette stykke køb bliver stoppet
ind i en varm mund er jo en ganske anden sag:)

Så er der jo det her med klatten.. Her kan jeg sådan set godt følge de
piger der siger nejtak.. Det er jo ikke ligefrem en konsistens (og
efter flere udtalelser) nogle gange smag der ligefrem hører hjemme i
det danske køkken.

Her kan man jo så også meget passende spørge om de mænd der frygteligt
gerne vil fyrer kanonen af i gabet på damen selv haft/smagt sæd i
munden.

I den forbindelse har jeg da snakket med nogle stykker i min tid der
ikke et øjeblik betænker sig på at kysse konen/kæresten/whatever efter
at have slikket hende, men de er straks noget mere tilbageholdende
hvis de lige har fået suttet pik, og især hvis de lige har haft
udløsning i munden på hende..

Så jeg ved ikke hvad i siger til dette..

Venligst
Møffe