IE6 kan ikke åbne https
Fra : Klaus Thuesen

Dato : 10-11-02 23:29

Hej,

Jeg kører XP og MS IE 6.
Da jeg kørte med win2k kunne jeg heller ikke åbne sider der lå på https
(danske banks netbank). den siger simpelthen bare cannot find server. Jeg
har også prøvet at tilføje *.danskebank.dk til trusted sites. Hjælper bare
ikke. Og det virker heller ikke her med XP, hvor jeg lige har formateret.
Det har altid virket fint på den bærbare, med fuldstændig samme XP
installation.

Nogen ideer til hvad jeg kan gøre?

Tak :)

--

Med venlig hilsen,
Klaus Thuesen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-11-02 00:25

Klaus Thuesen skrev:

> [...]
>ikke. Og det virker heller ikke her med XP, hvor jeg lige har formateret.
>Det har altid virket fint på den bærbare, med fuldstændig samme XP

Jeg har samme problem på ToldSkats tast-selv-sider. Fra min bærbare
(Win98) er der ingen problemer, men min stationære PC med WinXP melder
samme fejl som du støder på.

Jeg har ingen problemer med min netbank (Nordea), som også kører på
secure server (https).

--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 11-11-02 08:10

Du kan gøre følgende:

Åbn IE 6.0
Funktioner
Internetindstillinger
Beskyttelse af personlig oplysninger
Rediger
Skriv bankens web-adresse i det øverste hvide felt
Klik på tillad
OK

Nu tillader du under alle omstændigheder bankens brug af cookies uanset dine
øvrige indstillinger.

Der er sikkert andre veje, men det er i hvert fald én, jeg har fundet
særdeles udmærket.

Med venlig hilsen
Hans-Jørgen Sindholt

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-11-02 09:53

Hans-Jørgen Sindholt skrev:

>Nu tillader du under alle omstændigheder bankens brug af cookies uanset dine
>øvrige indstillinger.

Det giver stadig samme fejl hos mig (på ToldSkats hjemmeside).

--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Klaus Thuesen

Dato : 11-11-02 14:49

> Det giver stadig samme fejl hos mig (på ToldSkats hjemmeside).

Også samme fejl her stadigvæk

--

Med venlig hilsen,
Klaus Thuesen

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 13-11-02 13:50

Det er mærkeligt - og trist - som nævn kendte jeg selv fejlen og klarede
sagen ved tidligere fremsendte ansvisning.

Hans-Jørgen

Hjemmeside:
http://home4.inet.tele.dk/sindholt