Hjælp til oprettelse af en database på mit~
Fra : Jacky Hansen

Dato : 10-11-02 21:52

Hej NG

Jeg har lige et par spørgsmål vedrørende Subject.
Er det muligt at oprette en formular, som sender det indtastet resultat til
en database, som ligge på webstedt, uden at bruge ASP, da dette ikke er
inkluderet i mit webhotel. Grunden til at jeg spørger, er fordi at den form
som jeg har lavet, vil at filen skal omdøbes til ASP når jeg forsøger at
gemme den, efter at jeg har været inde og definere "SUBMIT" knappen til at
gemme resultatet i en database.

Håber at der er nogen som kan hjæpe. På forhånd tak.

Jacky

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-11-02 01:07

Ja, du kan f.eks. bruge PHP i stedet hvis dit websted støtter det. Det
kræver naturligvis at du selv skriver den nødvendige kode. Men kan du
ASP er det ikke så svært at lære.

Fra : Jacky Hansen

Dato : 11-11-02 23:09

Hej Jens..
Tak for hjælpen, er allerede begyndt at kigge på det.