*STØN* mig og mit rumvæsen
Fra : Pernille og Jesper

Dato : 10-11-02 21:47

Hej allesammen,

det er jo snart længe siden jeg har skrevet nyt om rumvæsnet Polgara -
men jeg bliver mere og mere overbevist om at hun IKKE er en kat...

Hun har ikke så enorme ører mere, de passer stort set til hendes hoved,
så hun ser ikke så alien-agtig ud, men hendes opførsel er til gengæld
DYBT skummel. Polgara observerer alting altid - sidder med hovedet lidt
på skrå og studerer nøje det vi foretager os. Her til formiddag var hun
dybt optaget af at jeg lagde vasketøj sammen og hun kigger altid på
sådan en sjov måde som om hun skal bruge det til noget - ikke som de
andre der bare lige ser om det er spændende og så enten "hjælper til"
eller går deres vej.

Radioen er med jævne mellemrum indstillet til mellembølge i stedet for
FM-båndet. Og forleden dag da vi trak ledninger til bredbånd (juble) sad
Polgara og fulgte *meget* interesseret med, som om hun ville sige "er
det ekstra kommunikationskanaler til mig?"! Hjææælp

Polgaras spisevaner bliver mere og mere sære. I formiddags fandt hun en
sharonfrugt (også kaldet kakifrugt) i vindueskarmen i køkkenet - hvor
den lå for at blive lidt mere "spisemoden". Hvad gør Gara-missen:
flænser skallen og sidder og gufler i frugten indtil hun havde spist ca.
en fjerdedel! Og her til aften da jeg lavede mad fandt hun nogle
champignoner jeg havde lagt i en skål vand, stak hovedet ned og bed
efter dem indtil hun havde indfanget en...hun er altså ikke helt almindelig!

Jeg siger bare - pas på derude, de der racekatteopdrættere er altså ikke
allesammen helt fine i kanten! (Hej Mette...*G*)

/Pernille

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 11-11-02 11:59

Hehe - ja hvad kan jeg sige. Her hos os, var hun helt normal - mon ikke det
er det der mærkværdige navn I har forsynet hende med ? Altså Citronmånefigur
lyder jo ikke så Alien agtigt som Polgara
hehe - jeg tror hun er blevet besat samtidig med at I har døbt hende *fnis*

Knus Mette

-----
Gillian's Norske Skovkatte
Home: www.dk-gillian.dk
mail: mette@dk-gillian.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 14-11-02 09:24

> [...]
> lyder jo ikke så Alien agtigt som Polgara
> hehe - jeg tror hun er blevet besat samtidig med at I har døbt hende

Jaja, man kan jo altid dække sig ind... "helt normal" kan jo betyde så mange
ting! "Ork, den killing er helt normal, du skal ikke tage dig af at hun
hænger oppe i loftet hele tiden"....

Nu så jeg tilfældigvis Polgara stå på hovedet i en kasse med småkager i går
aftes (Jesper ved godt at den slags skal sættes VÆK med det samme, men det
smuttede) og hun brokkede sig så meget da vi satte kassen væk at jeg
forbarmede mig over hende og tog en småkage hun kunne få lov at få. Hun
spiste en hel havregrynskage! Skøre unge....Jeg tror dog hun har lugtet
lunten, hun øver sig meget i at mjave ordentligt for tiden *GGG*

/Pernille (og rumvæsnet der lige for tiden er l-a-n-g i kroppen med
meterlange ben og en forfærdelig masse hale, gad vide om hun nogensinde
kommer til at ligne en kat?)

Fra : Trine Piltoft

Dato : 11-11-02 20:43

Hej Pernille

>Jeg siger bare - pas på derude, de
>der racekatteopdrættere er altså ikke
>allesammen helt fine i kanten! (Hej Mette...*G*)

Jep - vi er ude på at indvadere verden, med storørede, nysgerrige
mærkelige væsner, som på et eller andet tidspunkt skal overtage
verden og have mennesket som deres trofaste tjenere.
Nogle steder er det allerede lykkedes, som man vil kunne læse her
på listen, men vi mangler stadgt at omvende nogle få.

Faktisk er vi slet ikke opdrættere - det er kattene der får os til
at avle killinger så slægten hurtigt kan blive videreført. De
smitter os med en mystisk sygdom der gør at man bare MÅ have flere
katte. De sørger for at opdrage os til at give dem ordenligt mad,
tømme deres bakker mv. mv. og får os også til at videregive
informationerne til dem der køber en killing her.

Joooee - det er ganske vist. Jorden er på vej til at blive erobret
af katte, og mennesket er godt på vej til at blive nogle
underdanige slaver *lol*

Mvh. Piltoft´s kattene og deres slave Trine