Severance (jeg sidder fast)
Fra : Thomas G

Dato : 10-11-02 17:42

Hej Alle

jeg sidder om morer mig med det lidt gamle spil (severance) hvor man løber
rundt og slagter monstre med sværd, bue og pil, m.m..
Desværre sidder jeg fast og kunne derfor godt tænke mig en walkthrough eller
noget hjælp (min søgen på nettet hjalp ikke meget).

Beskrivelse af banen:
Det er den bane hvor man går rundt i noget der ligner et fort i en oase
(mellem østen agtigt). Man skal ha fat i nogle nøgler der lyser men den
eneste nøgje jeg kan finde er den i rummet hvor man bliver gasset ihjel. Jeg
ahr fået åbnet de døre jeg kan og rende nu bare rundt i ring helt alene.
Nogen der kan hjælpe ?

mvh Thomas G

Fra : Mikael Schøler

Dato : 10-11-02 20:08

"Thomas G" <thgo@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
Jeg
> ahr fået åbnet de døre jeg kan og rende nu bare rundt i ring helt alene.

Hejsan..

Fandt en hjemmeside med et forum på.. Du kan du evt prøve at spørge der...

http://www.codemasters.com/severance/eng/Index2.htm

Mikael