Mayhem i morgen aften :-)
Fra : Kong Kent

Dato : 01-03-01 11:20

Så er det snart

I morgen aften indtager det norske kultband, Mayhem, scenen på Rytmeposten i
Odense. Jeg ser rigtig meget frem til at de de sorte djævle, og hvad de kan
præstere! Er der andre end mig herinde der skal se black metal i morgen
aften live i Odense?

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Troels Fibæk Bertel

Dato : 01-03-01 19:42

Syntes lige jeg ville svare, om ikke for andet så i det mindste blot for at
markere et svar på et metal-indlæg!

Ville vildt gerne med, skal dog ikke. Ingen kapital!
Men sig hej til Hellhammer fra mig, ok?
Eller von Blomberg eller hva make-up-drengen nu efterhånden foretrækker...
Han blev iøvrigt gift her for noget tid siden... I den kristne kirke går
rygtet.( de der The Kovenant billeder er sgu for queer!) Tsk. Tsk.

Jeg tror det bliver stort.

Men til gengæld skal jeg sgu til Borknagar!
Og der arbejdes på at samle penge nok til Einherjer i Århus d.21. "Far, Far
North!"

Fra : Kong Kent

Dato : 02-03-01 00:11

> Men til gengæld skal jeg sgu til Borknagar!
> Og der arbejdes på at samle penge nok til Einherjer i Århus d.21. "Far,
Far
> North!"

Ærgerligt
Men jeg er selvfølgelig også selvsagt til Borknagar i Aalborg. Min
koncertkalender for 2001 ser sådan ud indtil videre:

2/3-2001 Mayhem (Odense)
16/3-2001 Borknagar (Ålborg)
21/3-2001 King Diamond, Konkhra og Einherjer (Århus)
23/3-2001 Fear Factory (Århus)
6/4-2001 Thorium (Ålborg)
4/5-2001 Morbid Angel + Zyklon (Århus)
17/5-2001 Vader, Exmortem m.fl. (Århus)
16/7-2001 AC/DC (Hannover) - for anden gang på under 6 mdr.

Velkommen til det tunge årtusinde!

Fra : Troels Fibæk Bertel

Dato : 02-03-01 18:34

Hvor er koncerten med Vader blevet annonceret?
Har overhovedet ikke set den omtalt...