The Entity
Fra : Jan Richardy

Dato : 01-03-01 11:09

Heya ....

Nogen som ved, hvad gyserfilmen fra 1981 "The Entity" hedder på dansk ? Det
er den med hende pigen, som bliver overfaldet og misbrugt en en usynlig
ånd/demon-ting ....

Nogle venner nævnte den for mig igår, og jeg fik lyst til at se den igen ...
8)

Den er på blackstar.co.uk, men nu er jeg ikke lige ind i de engelske regler
omkring censur. Kan jeg risikere at det bliver en TV3-skam-klippet version
jeg køber ?

På forhånd tak for hjælpen ....

Jan Richardy
Pixel Pimp & Flash Freak -->
www.richardy.dk

Fra : Rar Morfar

Dato : 01-03-01 12:10

Hej

Du kan meget let komme ud for at få fat i en sakset version fra england.
Det er vildt som BBFC smadrer alle gysere/splattere.

Tænk bare på Fredag d. 13 nr 9 - her er den sejeste scene hvor Jason banker
en uskyldig pige ind i et træ mens hun er i sin sovepose, klippet pist væk.

Morfar

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 01-03-01 16:52

> Nogen som ved, hvad gyserfilmen fra 1981 "The Entity" hedder på dansk ?
Det
> er den med hende pigen, som bliver overfaldet og misbrugt en en usynlig
> ånd/demon-ting ....

Jeg mener det hedder Den Usynelige Forfølger (Fed udersættelse:Þ), og den er
helt klart værd at se!!

-The Baptizer
www.area42.dk