Ericsson T68I problem
Fra : Kim M

Dato : 10-11-02 14:35

Hejsa

Jeg tror min nyinkøbte Ericsson T68i har et problem. Jeg fik den i torsdags
og den blev ladet fuldt op. Ifølge telefonen sagde den at den havde 280
timers standby. Det lyder jo fint, men her i går (lørdag) så var der lige
pludselig kun 19 timers standby tilbage.. og jeg har næsten ikke brugt
den!!! Kan det passe at standby tiden bare sådan forsvinder??? Nu har jeg
ladet den fuldt op og så siger den 48-49 timers standby!! Jeg skiftede bare
Nokia til Ericsson fordi jeg har haft mange problemer med Nokia, men det ser
da ikke ud til at Ericsson er en skid bedre... Det er sgu for ringe at en ny
tlf, som jeg kun har haft i 4 dage.... Jeg tror jeg vælger at købe en Nokia
7210 i stedet for... Eller nogle råd til hvad jeg skal købe i stedet for???
Jeg går ned og klager over min T68i i morgen og forlanger en ny tlf.

mvh

Kim Mogensen

Fra : Søren Blom

Dato : 10-11-02 18:53

"Kim M" <khml@xxxindbakke.dk> skrev
> Jeg går ned og klager over min T68i i morgen og forlanger en ny tlf.

Inden du klager, så klap lige hesten, for hvad med din skærm. Holder du den
tændt når du ikke bruger telefonen, for den er meget strømslugende og den
standby tid SonyEricsson angiver er uden tvivl med skærm slukket. Så prøv at
indstil telefonen til at den skal slukke skærmen når den ikke er i brug og
du vil få forøget din standby tid meget.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Lars Jacobsen

Dato : 10-11-02 22:18

"Kim M" <khml@xxxindbakke.dk> wrote in message
> [...]
for???
> Jeg går ned og klager over min T68i i morgen og forlanger en ny tlf.

Det lyder mystisk. Jeg købte selv en t68i i tirsdags og ladede den i 20
timer. Derefter var der mellem 280 og 300 timers standby iflg.
statusrapporten - med de standardskærmindstillinger der følger med den.
Siden har den opført sig meget pænt, blevet ladet ca. en time eller to og
har stadig 158 timers standby tilbage.

Det eneste jeg måske kan tænke det skyldes er hvis du bor et sted hvor tlf.
skal bruge meget tid på at lede efter en sender? Jeg kan se min standbytid
svinger alt efter signalstyrken - men ikke med så store udsving som du taler
om.

Just my 2 cents.

Lars J

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 10-11-02 22:43

Lars Jacobsen wrote:
> den. Siden har den opført sig meget pænt, blevet ladet ca. en time
> eller to og har stadig 158 timers standby tilbage.

Du har vel ikke allerede "klatladet"?! Sørg nu for at få batteriet
*helt* afladet og *helt* opladet igen de første fire-fem gange. Derved
opnår du de bedste resultater med batteriet.

\Mandal

Fra : Jan Bertelsen

Dato : 12-11-02 18:50

"Lars Jacobsen" <larsj12@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skal bruge meget tid på at lede efter en sender? Jeg kan se min standbytid
> svinger alt efter signalstyrken - men ikke med så store udsving som du

Har samme erfaringer som Lars med næsten 300 timers standby i storbyen. Har
dog også været ved et rand-dækningsområde (ved Vesterhavet), hvor
standbytiden var nede på 50 timer. Derudover skal du osse tænke på at hvis
du har IR eller Bluetooth aktiv hele tiden æder det osse helt pænt med
strøm..

Jan B.