Forrest Gump!!
Fra : Skægpest

Dato : 10-11-02 12:57

Jeg vil bare sige at jeg ikke kan finde mit videobånd med "Forrest Gump" på.

Hvis der er en af jer der har den liggende derhjemme bedes i at afleverer
den til mig.

På forhånd tak
SkægPest
"Den gode slags pest"

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 10-11-02 14:43

> Hvis der er en af jer der har den liggende derhjemme bedes i at afleverer
> den til mig.

Hmmm.. Prøv email næste gang.

// Troels

Fra : psycrow

Dato : 10-11-02 16:06

"Skægpest" <dsl63325@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
på.

> Hvis der er en af jer der har den liggende derhjemme bedes i at afleverer

Råb lige op hvis I samtidig finder hans hjerne, folkens!

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-11-02 17:15

"psycrow" <bozo@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> "Skægpest" <dsl63325@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> på.

> Råb lige op hvis I samtidig finder hans hjerne, folkens!

OP!!!

Nej undskyld det var et græsfrø, sorry jeg tog fejl, men det er sku svært at
se forskel.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Per Kristensen

Dato : 11-11-02 11:10

> Råb lige op hvis I samtidig finder hans hjerne, folkens!

Hvordan kan man finde noget, der ikke eksisterer?

Fra : Morten DH

Dato : 11-11-02 18:26

"psycrow" <bozo@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> på.

> Råb lige op hvis I samtidig finder hans hjerne, folkens!

Mon ikke hans mor synes han er en "very special boy"?