T65 sendemaster på display
Fra : Onix

Dato : 10-11-02 11:55

Hej ng

jeg har en ericsson t65 , hvordan f..... fjerner jeg at der står hvilken
antenne den er på i displayet ? synes eller jeg har forsøgt alle muligheder,
så jeg håber der er en venlig sjæl som kan give et råd

Fra : TM

Dato : 10-11-02 14:35

"Onix" <3kantsomr@fjernofir.dk> wrote in message
> [...]
muligheder,
> så jeg håber der er en venlig sjæl som kan give et råd

Meddelelser > Indstillinger > SMS > Celleinfo > Fra

Fra : Onix

Dato : 10-11-02 15:16

Tusinde tak for hjælpen !!

Men det er nu ikke så logisk at det er sådan Ericsson har lavet...lidt
besværligt må jeg sige, men tak for tippet !"

Mvh
Onix

Fra : Heavy

Dato : 10-11-02 15:47

> Men det er nu ikke så logisk at det er sådan Ericsson har lavet...
> lidt besværligt må jeg sige, men tak for tippet !"

Cell Broadcast er jo en SMS meddelelse, og må derfør høre til under
meddelelser. Alt andet ville netop være ulogisk.

*Fischer

Fra : Onix

Dato : 10-11-02 15:52

ok !

Jeg erkender at være lidt smådum *gg*

Men så blev jeg da lidt klogere i dag (igen

Fra : Søren Blom

Dato : 10-11-02 18:54

"Onix" <3kantsomr@fjernofir.dk> skrev
> Men så blev jeg da lidt klogere i dag (igen

og så på en kold søndag ;-.)

--
Søren Blom
soren@blom.dk