genstarter selv efter ½ time
Fra : Steen Olsen

Dato : 10-11-02 11:25

Hej jeg har installeret xp prof på min conpaq 5696 og her efter når
jeg slukker maskinen skal jeg slukke selv på slukknappen og så efter
ca 35 min. starter maskinen op automatisk, jeg skal slukke helt fra
strømmen nu er der nogen der har haft samme problem????

Fra : Michael Petersen

Dato : 10-11-02 11:38

Steen Olsen skrev i meddelelsen
<10369239650.477659072133523@dtext.news.tele.dk>...
> [...]
>ca 35 min. starter maskinen op automatisk, jeg skal slukke helt fra
>strømmen nu er der nogen der har haft samme problem????

du har ikke slået APM til,
skal aktiveres i BIOS, og i win bøvl..

BTW: dit spørgsmål er ikke relevant for denne NG

yderligere win bøvl, foregår i news:dk.edb.system.ms-windows

--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg
fjern dyret i min @dresse, ved privat post