Opd. om JBH
Fra : marianne hellemose

Dato : 10-11-02 10:35

Jeg har fået et svarbrev fra Lise Nørgaard, hun ønsker
os alt mulig held med vores sag, men synes at hun var
blevet for gammel til at indvolverer sig personligt.

Skibsreder Per Henriksen's kone har ringet, hun anbefalede at jeg sendte
materiale til Pia Kjærsgaard,
som hun selv har "brugt" i en dyreværnssag, og gav os
ellers ret i at det er alt for dårligt at mennesker som Breth,
som hun i øvrigt havde hørt om alt for mange gange, får
lov til at fortsætte. Så selv om jeg har sendt til Christian
H. Hansen fra DF. så vil jeg også sende til Pia K.

Gerd, min "Århusianske forbindelse" har taget kontakt
til en af de journalister der lavede "dyrekøbte drømme"
på DR1.

Maya Munksgaard, journalist-studerende er også i fuld
gang med at samle ind, skulle have et møde med JBH
i fredags, jeg ved ikke om det blev til noget, JBH er jo
ikke altid samarbejdsvillig.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : goofy

Dato : 10-11-02 14:31

Hej Mariann
Takker for opdateringen, dejligt at se at der stadig gøres noget.
Skriv hvis du behøver assistance.

Steen Vinbæk

Fra : AEK

Dato : 10-11-02 17:17

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:aql96u$qn8$1@sunsite.dk...

Dejligt, at du stadig ånder JBH i nakken )

Sig til, hvis du har brug for hjælp.

/ Anya

Fra : marianne hellemose

Dato : 10-11-02 18:36

Det bliver jeg ved med til han er lukket.

1000 tak til alle jer der har skrevet under, til jer der ikke har, vil I
overveje det endnu en gang, her er linken.

http://www.petitiononline.com/272mhdk/petition.html

Fra : Brutus

Dato : 10-11-02 18:48

marianne hellemose wrote:
> Det bliver jeg ved med til han er lukket.
>
> 1000 tak til alle jer der har skrevet under, til jer der ikke har,
> vil I overveje det endnu en gang, her er linken.
>
> http://www.petitiononline.com/272mhdk/petition.html

er vist en fejl på siden, efter Comments: (optional) er der et felt :
(required), har jo ingen mulighed for at se hvad jeg skal skrive der ??
Mvh. Bjørn Berliner
berliner@it.dk berliner@vip.cybercity.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 10-11-02 19:02

næh det har petitiononline holdt som en hemmelighed,
men postnummer og by, så virker det.

Fra : Brutus

Dato : 10-11-02 19:03

marianne hellemose wrote:
> næh det har petitiononline holdt som en hemmelighed,
> men postnummer og by, så virker det.

oki, takker

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 11-11-02 19:38

Jeg har sendt linket videre til alle på min mail liste, men hvor kan folk
læse om sagen?
Jeg kan kun finde 4 artikler på Stiften.

VH Pernille

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:aqm5dj$ngl$1@sunsite.dk...

Fra : marianne hellemose

Dato : 11-11-02 19:57

Hej Pernille
hvis du bruger søgefunktionen på "stiften" og markere
netarkiv, ligger der 26 artikler om Breth, www.vejleonline.dk har 5-6
stykker der skal du også bruge søgefunktionen.

Fra : Battlefield´s

Dato : 12-11-02 11:40

Hej Marianne
Jeg er netop blevet ringet op af en journalist fra Horsens Folkeblad fordi
jeg havde skrevet under på brevet ang. Breth.
Jeg har aldrig selv brugt den dyrlæge så jeg bad hende ringe til dig,
Marianne, desværre havde jeg ikke tid til at finde dit tlf.nr. så jeg håber
at hun selv finder det.
Det vil da være fint at få noget i Horsens Folkeblad om ham.
Vibeke

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:aqouhq$o6t$1@sunsite.dk...

Fra : marianne hellemose

Dato : 12-11-02 11:47

Hej Vibeke
Hun fandt mig, og vi har fået en snak om JBH.

så jer der bor i Horsens Folkeblad's område, gider I
at holde øje, og give mig et praj, når der kommer noget
i avisen.

Fra : Battlefield´s

Dato : 12-11-02 11:52

Hej igen