MS Windows
briani 27239
Ingen kalender i OE?
Fra : Yoo

Dato : 10-11-02 10:28

Jeg kan ikke finde kalenderen i Microsoft Outlook Express 6. På min forrige
computer var der et ikon ude i venstre side sammen med indbakke, udbakke,
sendt post, slettet post og kladder, men det er der ikke i denne version
eller er der. Nogen, der ved, hvordan jeg finder kalenderen frem?

Med venlig hilsen
Yoo

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 10-11-02 10:46

Du har nok haft Outlook før, og ikke Outlook Express.

/Thomas

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 10-11-02 12:55

> Nogen, der ved, hvordan jeg finder kalenderen frem?

Nej, men jeg kan anbefale dig et godt freeware-kalenderprogram som jeg selv
bruger: TaskPlus. Det er fuldt ud funktionelt og koster ikke noget at bruge
=)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : arc@na

Dato : 11-11-02 19:53

"Trygleren [9000]" <TryglerenSLETDETHER@hesteskelet.dk> wrote in

> Nej, men jeg kan anbefale dig et godt freeware-kalenderprogram som
> jeg selv bruger: TaskPlus. Det er fuldt ud funktionelt og koster ikke
> noget at bruge =)

Link??? )

arc@na

Fra : Trygleren [9000]