Strip House Junkies????
Fra : Falcon

Dato : 10-11-02 09:01

Jeg hørte et nr i radioen forleden dag hvor de sang noget med
......teacher.... ja det er desværre alt hvad jeg kan huske
Bagefter mener jeg speakeren sagde det var med en gruppe der hed Strip
House Junkies, men nu har jeg søgt både med WinMX og Kazaa og det
giver bare ingen resultat. Er der nogen der kan hjælpe med evt den
rigtige gruppe/titel?

Falcon

Fra : Søren Rohde

Dato : 10-11-02 09:45

De hedder Strip Club Junkies - og er danske.

--
Mvh. Søren Rohde, Brabrand

Altid noget til salg på hjemmesiden:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : Martin Møller

Dato : 10-11-02 10:33

> [...]
> .....teacher.... ja det er desværre alt hvad jeg kan huske
> Bagefter mener jeg speakeren sagde det var med en gruppe der hed Strip

Det kunne lyde som "T-shirt man" med Strip Club Junkies.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Martin Møller

Fra : Falcon

Dato : 10-11-02 13:48

On Sun, 10 Nov 2002 10:32:32 +0100, Martin Møller
<martinhm@spamfilter.dk> wrote:

>Det kunne lyde som "T-shirt man" med Strip Club Junkies.

Det lyder MEGET sandsynligt, men jeg får desværre ingen hits på
hverken WinMX eller Kazaa, så hvor skal man så søge?

Falcon

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 10-11-02 13:52

Falcon <jornlundtoft@hotmail.com> wrote in
news:e9lssugjj30ajlghn5jkrj9q7o0q1t2qp4@4ax.com in dk.kultur.musik:

> Det lyder MEGET sandsynligt, men jeg får desværre ingen hits på
> hverken WinMX eller Kazaa, så hvor skal man så søge?

Gå ned og spørg i din lokale pladebutik, de har den garanteret :-]
Det er i øvrigt et fedt album, men ligger dog lidt for tæt op af Sheryl Crow
efter min smag.

mvh.

   Søren Hjelholt

Fra : hylstar

Dato : 11-11-02 14:06

Stripclub Junkies har lavet et super fedt album - støt dem i din lokale
pladebiks !!!

http://www.kandu.dk/