Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Q: Fejlmeddelse på Kodak DC215
Fra : Bengtsen

Dato : 10-11-02 08:43

Hej Alle i NG.

Jeg har et Kodak DC 215 digital. Nu er problemet, at når jeg tænder det så
komer der en fejl-kode i display der hedder " C1 " !
Er der nogen som kan fortælle mig hvad jeg skal gøre ?

Mvh. Steen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-11-02 09:18

"Bengtsen" <s.m.bengtsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> komer der en fejl-kode i display der hedder " C1 " !
> Er der nogen som kan fortælle mig hvad jeg skal gøre ?

Hej Steen.

Jeg går ud fra at du har bladret din brugsanvisning tynd efter en
forklaring, så prøv at gå ind på Kodaks hjemmeside og søg på kameramodellen,
der må da være et eller andet om dit kamera der.

<http://www.kodak.com>

Venlig hilsen

Aragorn_dk
================
http://www.bmwmc.dk

Fra : Bengtsen

Dato : 10-11-02 11:37

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> forklaring, så prøv at gå ind på Kodaks hjemmeside og søg på
kameramodellen,
> der må da være et eller andet om dit kamera der.

Har kigget men ingenting, det var ment som et håb uden at det skulle en tur
til rep. med deraf følgende større omkostninger !!!

Mvh Steen