MS Windows
briani 27239
Fået ny pc
Fra : Rene

Dato : 10-11-02 09:02

Hej. Jeg er ikke sikker på at det er det rigtige sted at spørge, men jeg
prøver.
Jeg har fået ny pc hvortil der er en cd med software til bundkort LAN/lyd
osv. Kan jeg tage min gamle harddisk, som jo indeholder windows og mange
andre ting og sætte over i den nye pc hvorefter jeg instalerer software til
bundkort osv. Eller er det bedst at starte forfra med ren instalation af
windows ?

Fra : MortenC.

Dato : 10-11-02 09:12

"Rene" <reas@it.dk> wrote in message news:aql3qt$16ju$1@news.cybercity.dk...
> [...]
til
> bundkort osv. Eller er det bedst at starte forfra med ren instalation af

Hej Rene,

Det er helt klart allerbedst at starte helt fra bunden af, når man skal
starte en ny maskine op.
Nuvel, det kan jo sagtens lade sig gøre, at blot sætte harddisken over i den
nye, og så installere de nye drivere/nødvendige software - det kan bare ikke
anbefales.... :(

//MortenC

Fra : Rene

Dato : 10-11-02 10:40

Hej Morten

Jeg mente selv ligeså. Jeg laver en nyinstallation.
Tak for hjælpen

Rene