Discus der lægger æg, 174 billeder
Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 01-03-01 09:15

Hej allesammen.

Jeg har lige lagt 174 billeder online af discus fisk der lægger æg.

I kan se dem ved at clicke på det højre discus billede på min forside.

Er der måske nogle discus experter der kan se om det er en han og en hun
discus jeg har ?

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Morten Loui Tejlgaar~

Dato : 01-03-01 20:22

Tak for billederne det var sku flot gået!!!

Ja det er en han og en hun, hunnen er den mest blå og hannen er den lyseste
på billederne. Kig på æggerøret hos hunnen det er 10 gange større end hos
den anden, så der skulle ikke være nogle tvivl. Hannens parringsorgan kan
kun ses svagt.

Og tillykke

MvH
-Morten

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 01-03-01 21:07

"Morten Loui Tejlgaard Hansen" <loui@it.dk> wrote in message
> Tak for billederne det var sku flot gået!!!

Mange tak.

Jeg skal have lavet en animation af dem. Jeg har faktisk 388 billeder ialt,
men der er ikke mere plads på mit webhotel :(

> [...]
> den anden, så der skulle ikke være nogle tvivl. Hannens parringsorgan kan

Mange tak.

Billederne er fra december, og en ancistrus æd dem ca 30 min senere :((

Men nu går de alene (næsten)

Snart helt alene, og med blødt vand.

Det lagde faktisk æg i aftes, men dem jeg kan se er blevet hvide :((