MS Windows
briani 27239
XP Windows
Fra : johnl

Dato : 10-11-02 08:08

Jeg har en PC med XP Proffesinoel de ligge begge to på C-Drevet og så
vil jeg gerne hører om der er nogen som kan hjælpe mig med at fortælle
om der skulle værer en muglig hed for at slette dem uden at jeg skal
formaterer hele min harddisk da det jo kan værer et størrer arbejde da
der jo er mange ting som ikke må gå tabt håber ikke jeg spørger for dumt
da jeg ikke er så gamle med sådan en pc

http://www.kandu.dk/

Fra : MortenC.

Dato : 10-11-02 09:15

"johnl" <johnl.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> formaterer hele min harddisk da det jo kan værer et størrer arbejde da
> der jo er mange ting som ikke må gå tabt håber ikke jeg spørger for dumt

Hej John,

Det er ikke helt nemt at forstå hvad det er du skriver/hvad du vil...

Du må udspecificere lidt mere om, hvad det er du vil, og især hvad dit mål
er - ellers er det ikke til at hjælpe dig.

//MortenC

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 10-11-02 09:59

> Jeg har en PC med XP Proffesinoel de ligge begge to på C-Drevet

Hvilke begge?

/Thomas