Microsoft Exchange
Fra : Franksp

Dato : 10-11-02 07:32

I forbindelse med udskrivning af kuverter i Word 2000 er der mulighed
for at have en database med både modtageradresser og afsenderadresser.
Når jeg klikker på ikonet får jeg følgende meddelelse:
Logon lykkedes ikke. Du skal logge på Microsoft Exchange for at benyte
dit adressekartotek.
Fejlkode:"ukendt fejl".

Mit styresystem er Windows ME.

Hvad er Microsoft Exchange? Hvor får jeg fat i det? og hvordan bruger
jeg det?
Jeg har spurgt flere steder. Ingen har kunnet hjælpe mig.

Med venlig hilsen - Franksp

http://www.kandu.dk/

Fra : pre

Dato : 10-11-02 09:00

Se mit svar til "Dinamoe" tidligere i denne gruppe.

© pre 2002

Fra : SS@TM

Dato : 14-11-02 09:29

Meget fint men jeg kan ikke finde dit tidligere indlæg. Vil du ikke være
venlig at bringe det igen.

mvh
Smidt

Fra : Franksp

Dato : 17-11-02 08:04

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Klintholm

Dato : 17-11-02 09:48

Den 17 nov 2002 skrev Franksp i dk.edb.programpakker.ms-office:

>Jeg kan heller ikke finde PRE's indlæg. M.v.h. franksp
> http://www.kandu.dk/

Mange ønsker ikke at svare på indlæg sendt via kandu, da vi ikke mener
kandu respekterer ophavsretten.

Vejen til en hurtig løsning for dig vil være, at finde dig en
nyhedslæser (fx. Outlook Express), finde dig en nyhedsserver (fx.
sunsite.dk), og stille dine spørgsmål ad denne vej.

Dette er budskabet i pre´s indlæg, og vi er mange, der er enige med
ham.

LarsK