Pyha !!!
Fra : Coppi

Dato : 10-11-02 01:57

Hej.

Er lige ( 0130) kommet hjem fra dyrlægen.

Vi har holdt mortensaften i aften, med 20 gæster.

Da kun et par stykker var tilbage ville hundene ud og det kunne ikke gå
hurtigt nok. De skal altid drøne afsted, det synes de er sjovt.
På en ellel anden måde overser Røskva en fritstående vandhane og laver en
flænge på 10-15 cm under brystet.

Hun hylede helt vildt og jeg var sikker på hun var løbet i hegnet, men så
kunne vi se, at hun blødte, jeg var så sikker på, at det var en skåret pote,
men nej.

Vi fik hende lagt ned og kunne med det samme se, at det skulle syes.

Men nu er vi heldigvis hjemme igen og patienten ligger trygt og godt og
sover i sin seng.Hun var i øvigt rigtig sej, sprang selv ind og ud af bilen
og sagde ikke lyd ovre hos dyrlægen.
Hvis det havde været mig havde jeg helt sikkert ikke sprunget nogen steder
og havde ømmet mig gevaldigt hver gang jeg skulle tage et skridt.

Og vandhanen bliver helt sikkert pakket ind i en eller anden indhegning.

Nåh, hvor er det altså bare synd for hende.

coppi

Fra : Sander

Dato : 10-11-02 09:34

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og vandhanen bliver helt sikkert pakket ind i en eller anden indhegning.
>
> Nåh, hvor er det altså bare synd for hende.

Stakkels Røskva ! Godt, at det ikke gik værre.

Rigtig god bedring med hende !

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Kosmonauten

Dato : 10-11-02 10:07

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er lige ( 0130) kommet hjem fra dyrlægen.
Hej Coppi,
en grim oplevelse :c(
Men heldigvis gik det jo godt, så der er et god bedrings potedask på vej
herfra.
Mvh
Martin & Laika

Fra : Coppi

Dato : 10-11-02 16:47

Hej igen.

Bare for, at sige, at det går ok.

Hun spiser og vil rigtig gerne have al den opmæksomhed hun får af alle de
sygebesøgende.

coppi