lære mere om
Fra : The Amazing Grace

Dato : 10-11-02 00:57

Hejsa,

jeg har tidligere haft nogen spørgsmål om trådløst netværk, og fået gode
svar.

Men jeg kunne spørge fra nu og til juleaften...

Derfor: Findes der en faq om trådløst netværk, og er der nogen der har
links til gode steder at lære mere om emnet? Det gør ikke noget hvis det
er på engelsk.

VH

Mads Hansen
--
Nothing is so smiple that it can't get messed up.

Fra : MikeU

Dato : 10-11-02 03:50

"The Amazing Grace" <amaze@worldonline.dk> skrev

> [...]
>
> Mads Hansen
> --
> Nothing is so smiple that it can't get messed up.

Nu blir nogen måske sure, men anyway....

Hvis jeg gerne vil vide noget mere om et emne, plejer jeg at gå til en ret
kendt søgemaskine, der rimer på "troogle", taste mit spørgsmål, evt.
afgrænse søgningen med + - AND NOT OR "", og voila popper der utallige af
disse nymodens hyperlinks op, som jeg kan klikke på, og fylde min slunkne
hjerne med ny og frisk viden.

Det var det sure opstød, her er nogen af de fremkomne svar fra "smoogle's"
navnebror:

http://online.securityfocus.com/guest/5479

http://www.infopeople.org/howto/security/network/wireless.html

http://www.iol.unh.edu/training/wireless.html

http://slashdot.org/search.pl?query=wlan

Her er en af de bedre...gode links

http://www.informationweek.com/story/IWK20021031S0004

Men....næste gang nogen får mig til at lege copy-paste legen med "noogle",
sværger jeg at jeg finder dem, og tæsker dem med et krydset CAT3 kabel...

Fra : The Amazing Grace

Dato : 10-11-02 12:21

MikeU wrote:

> [...]
> disse nymodens hyperlinks op, som jeg kan klikke på, og fylde min slunkne

Fuldkommen rigtigt, men som totalt begynder i et emne kender man ikke de
"gyldne" søgeord til at hælde i Google.

Jeg havde naturligvis søgt før jeg spurgte, men mine søgninger gav ikke
det ønskede resultat.

Derfor mit spørgsmål i gruppen.

Tak for links,

venligst,

Mads Hansen

--
Nothing is so smiple that it can't get messed up.

Fra : Mads Bahrt

Dato : 12-11-02 02:22

The Amazing Grace wrote:
> Derfor: Findes der en faq om trådløst netværk, og er der nogen der har
> links til gode steder at lære mere om emnet? Det gør ikke noget hvis det
> er på engelsk.

Dette er ikke decideret en FAQ, men der står mange spændende artikler på:
http://www.oreillynet.com/topics/wireless/802.11