Like a rollercoaster
Fra : Guruen

Dato : 10-11-02 00:46

Hjæææællppppp.....jeg har søgt på biblioteket, på nettet og prøvet at lytte
teksten af direkte fra pladen, men lige lidt hjælper det. Kan nogen her være
behjælpelig med teksten til denne sang....?? (1981 - Sugar and the
Lollipops)
Jeg takker.........

Fra : Jørgen Winther

Dato : 11-11-02 23:54

"Guruen" <joachim@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
være
> behjælpelig med teksten til denne sang....?? (1981 - Sugar and the

Like a coaster, like a roller coaster
sometimes it's up
sometimes it's down

- og det var alt, hvad min hullede hukommelse kunne frembyde

--
Jørgen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-11-02 02:34

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> skrev i en meddelelse news:eyWz9.1722

> [...]

> sometimes it's up
> sometimes it's down
>
> - og det var alt, hvad min hullede hukommelse kunne frembyde

Og jeg kan huske en linje, der går: "my head is spinning around"

Claus
--
***** Danmarks flotteste Boheme 630 til salg til fantasipris: ******
********** http://users.cybercity.dk/~dsl68585/ *************