nokia 7210 billed overføresel ??
Fra : -=M

Dato : 09-11-02 23:33

hejsa

er der nogle der ved hvordan jeg kan overføre mine egene billeder over til
min nokia 7210 ??'
'
hilsen
michael

Fra : sjyden

Dato : 10-11-02 11:51

med Nokia PC Suite 5.0 og et data kabel eller en bærbar computer med IR.
port i det er ret simpelt der kan du også selv lave ring lyde og overføre
dem og meget andet.

mvh. sjyden

Fra : J.O

Dato : 10-11-02 17:17

findes der en demo er trial version af Nokia PC suite 5.0
for at beslutte om man vil købe en fuld version ?

Fra : -=M

Dato : 10-11-02 18:29

tak for hjælpen .. du kan downloade data suite gratis på nokia.com