Engelsk banjospiller
Fra : Jesper Rahbæk Jesper~

Dato : 09-11-02 23:21

Hej

Hvad var det nu lige den engelske varietekunstner fra 1940-1950´erne hed?

Han sang og spillede banjo.

Med venlig hilsen
Jesper

Fra : Hans Paulin

Dato : 09-11-02 23:32

"Jesper Rahbæk Jespersen" <jesper.jespersen@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:kUfz9.99$sq2.1811@news.get2net.dk...
> Hej
>
> Hvad var det nu lige den engelske varietekunstner fra 1940-1950´erne hed?
>
> Han sang og spillede banjo.

....George Formby...

"...when I'm cleaning windows..."
Hans

Fra : Lars Rindsig

Dato : 09-11-02 23:33

Hans Paulin skrev:

> ...George Formby...

.... men egentlig spillede han vel først og fremmest banjolele - ikke banjo.

Lars

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-11-02 00:38

> [...]
> Hej
>
> Hvad var det nu lige den engelske varietekunstner fra 1940-1950´erne hed?

Hej Jesper

Jeg ville også gætte på George Formby, se eventuelt efter filmen " Det
ligger i luften " original titel " It's in the air " Den er gammel, men jeg
tror ikke du vil kede dig

Hilsen Benny

Fra : Mikkel Andersen

Dato : 15-01-03 00:13

If Women like them like men like those, why don't women like me???

2InATent havde i midten af halvfemserne (tror jeg nok) et remix hit med
samme title... Hvis det skulle have interesse?

--
Med Venlig Hilsen
Mikkel Andersen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-01-03 14:32

"Mikkel Andersen" <dengrimmeformand@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 2InATent havde i midten af halvfemserne (tror jeg nok) et remix hit med
> samme title... Hvis det skulle have interesse?

Tror det er George Formby, men Clinton Ford havde et hit med den tilbage
omkring 1968 - 71

M.V.H....Benny..