Monitor/Logging
Fra : Johnny Emde Jensen

Dato : 09-11-02 22:57

Hej NG

Jeg er ude på finde/ledeefter markedet, efter noget software der kan logge
traffik pr. netkort. (programmet skal køres på en NT4)

Alle bud har interesse både free- share- og købe ware....

Johnny E Jensen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-11-02 22:39

In article <3dcd769a$0$228$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Johnny Emde Jensen wrote:
> [...]
> traffik pr. netkort. (programmet skal køres på en NT4)
>
> Alle bud har interesse både free- share- og købe ware....

Linux eller *BSD i VMWare ovenpå Windows.
Eller du kan smide en switch på der kan dette.

Fra : Elmo Jensen

Dato : 10-11-02 00:24

I indlæg <3dcd769a$0$228$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
skrev johnny.emde@jensen.tdcadsl.dk følgende:

> Jeg er ude på finde/ledeefter markedet, efter noget software der kan logge
> traffik pr. netkort. (programmet skal køres på en NT4)
>
> Alle bud har interesse både free- share- og købe ware....

Prøv at tage et kig på nedenstående link, som leder dig ind i selve området
med administrator tools, men hvis du ikke lige kan finde noget der, så prøv
selv at kigge på resten af sitet, hvor jeg har fundet mange gode utils til
NT.

http://32bit.bhs.com/downloads/category.asp?cid=94

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
[Problemer med opsætning af Argosoft Mail Server?? Så download dette:]
[ www.ddibbsystem.dk/ams-vejl.doc ][Hjælpefilen er i Word2000 format!]