NU må det da snart være tid...
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-11-02 19:51

nærmere betegnet tid til en opdatering af torties side....

jeg mindes at der på et tidspunkt blev skrevet lidt om hvordan tortie plus
elefantungerne havde det i deres nye hjem..... skulle det egentlig ikke
lægges op på hjemmesiden??

selvom jeg synes det er dejligt at følge ungerne her i gruppen så saaaaavner
jeg at læse om dem på hjemmesiden..... der mangler ligesom en ordentlig
afslutning på hele historien.....
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Inger Kaya

Dato : 09-11-02 22:13

Ja det synes jeg også kunne være en god idé - det er efterhånden længe
siden jeg efterlyste det.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk