Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Medion 4.1 mpixel digicam
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 09-11-02 18:09

Hej

Da vi i familien overvejer at købe Medions 4.1 mpixel digitalkamera, ville
jeg høre om nogen har noget at sige om kameraet; muligvis nogle billeder
taget med det.

På forhånd tak!

Hvor kan jeg forresten finde info om kameraet henne, på nettet?

// Troels

Fra : max

Dato : 09-11-02 18:30

> [...]
> taget med det.
>
> På forhånd tak!
>
> Hvor kan jeg forresten finde info om kameraet henne, på nettet?

Hey Troels..
Det er et tyndslidt emne her i nyhedsgruppen..
konklutionen er at dem der har købt det er glade
og dem der ikke har syns det er noget l....
Du får meget kamera for prisen (under 3000)
max

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 09-11-02 18:42

> [...]
> konklutionen er at dem der har købt det er glade
> og dem der ikke har syns det er noget l....
> Du får meget kamera for prisen (under 3000)

Nogen der kan vise nogle billeder taget med det?

Kan jeg ikke se nogle af de posts ang. kameraet? Vil gerne læse lidt mere...

// Troels

Fra : Leif Elsborg

Dato : 09-11-02 19:20

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der kan vise nogle billeder taget med det?
>
> Kan jeg ikke se nogle af de posts ang. kameraet? Vil gerne læse lidt
mere...

> // Troels

Hej Troels

Gå ind på www.kandu.dk

Vælg gruppen for foto og søg på Medion, så får du et overblik over de gamle
indlæg

Mvh. Leif

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-11-02 15:34

Hvorfor så ikke bare bruge hans newsreaders find funktion mens han
alligevel er i gruppen. Der er ingen grund til at gå en omvej.
Eventuelt kunne han også bruge googles newsgroup søgning hvis han
leder efter indlæg der er for gamle til at stadig ligge på hans news
server.

Fra : Morten

Dato : 09-11-02 19:23

> Nogen der kan vise nogle billeder taget med det?

Det kan du vel egentlig ikke bruge til så meget. Billederne kan være
lagt på nettet i en dårlig opløsning, og de kan være taget af en teknisk
meget dårligere eller meget bedre fotograf end du er.
Mon ikke, du får noget mere brugbart ud af en tur ned til den lokale
fotohandler, der sikkert er behjælpelig med et par prøveskud. Det er
også vigtigt, hvordan du oplever kameraet under brugen - hvordan ligger
det i hånden etc., hvilket fotomanden også kan hjælpe med

> Kan jeg ikke se nogle af de posts ang. kameraet? Vil gerne læse lidt mere...

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=medion+4.1&meta=group%3Ddk.fritid.foto

Mvh.
Morten

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 10-11-02 10:41

On Sat, 9 Nov 2002 19:23:04 +0100, "Morten"
<morten789@hotmail.com> wrote:

> [...]
>også vigtigt, hvordan du oplever kameraet under brugen - hvordan ligger
>det i hånden etc., hvilket fotomanden også kan hjælpe med

Jeg skal ikke blande mig i det tekniske, det er jeg ikke
kompetent til, meen, deres service fejler ikke noget,
jeg rev gevindet ud af bunden, der hvor man spænder stativet på,
fluks fik jeg et nyt camera, porto frem og tilbage betalt, jeg
fik faktisk sendt et fragtbrev, betalt, så jeg kunne smide det på
posthuset ( det skulle jeg selv ) , derefter ringede jeg
ind, og gjorde opnmærksom på at der havde siddet et flashcard i
det gamle camera, fluks kom der et nyt 128 MB.
Så jeg kan ikke klage, også deres hotline er OK
mvh Ebbe

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 10-11-02 00:12

"Troels Plougmann Olsen" skrev:

> Kan jeg ikke se nogle af de posts ang. kameraet?
> Vil gerne læse lidt mere...

Ok, det er nemt nok.

Søgemaskinen www.google.com kan også søge i nyhedsgrupper, her er f.eks.
alle posts fra denne gruppe omhandlende medion:

http://makeashorterlink.com/?N1F222662

Mvh, Lars

Fra : up

Dato : 11-11-02 23:01

> [...]

> jeg høre om nogen har noget at sige om kameraet; muligvis nogle billeder

Hej Troels.
Hvis du har lyst til at se billeder taget af en begynder, med nævnte apparat
der mulighed på:

http://megapixel.dk/vis/album/114
http://megapixel.dk/vis/album/792
http://megapixel.dk/vis/album/896