Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual til Durst C35
Fra : Kristian Stange

Dato : 09-11-02 17:21

Nogen i gruppen, der ved, hvor en sådan en kan fremskaffes?

Har søgt efter henvisninger i diverse newsgroups, google m.v.

Vgst
Kristian Stange

Fra : Lars [8210]

Dato : 09-11-02 17:30

"Kristian Stange" <kristian@stange.dk> wrote in message
> Nogen i gruppen, der ved, hvor en sådan en kan fremskaffes?
>
> Har søgt efter henvisninger i diverse newsgroups, google m.v.
>
> Vgst
> Kristian Stange

Hvad med dette sted der tilbyder manualer for 5 $

http://groups.google.com/groups?q=%22Durst+C35%22&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-
8&selm=20020301134334.15566.00000685%40mb-fi.aol.com&rnum=3

Fra : www.analogfoto.dk

Dato : 09-11-02 17:46

Hej

Er der noget på en C 35 der kan drille ?

Måske kan vi svare på konkrete spørgsmål.

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Pico

Dato : 09-11-02 21:25

Kristian Stange wrote:
> Nogen i gruppen, der ved, hvor en sådan en kan fremskaffes?

Hvis jeg ikke husker galt er en Durst C35 et forstørelsesapperat
med farvehoved. Der er 2 skydere til henholdsvis gult og magenta
og en farveskuffe til cyane filtre.
Hvad vil du bruge en manual til ? Jeg mener det er et sådant jeg
har stillet ned i fotoklubben, men jeg kan ikke huske om der
nogensinde har fugt en manual med, ellers er den i hvertfald i
klubben.
Hvis det er dig meget magtpåliggende kan jeg godt se om den
er i kassen, men så må du skrive.

Med venlig hilsen
Ib Pico

Fra : Kristian Stange

Dato : 10-11-02 20:46

Tak til Lars [8210], Leif og Ib Pico for reaktioner.

Mit ærinde var blot, om jeg i en sådan manual evt. kunne se, hvilke
filterværdier for gult og magenta på Durst C35 der svarede til Ilfords løse
multigrade filtre.

Præcist nok formuleret - Leif?

Vgst
Kristian Stange

Fra : www.analogfoto.dk L ~

Dato : 10-11-02 21:48

Hej

Måske ham her kan lave en manual og sende til dig :

http://www.greenspun.com/bboard/q-and-a-fetch-msg.tcl?msg_id=00A115