installation af varmt vand
Fra : dan hult-christensen

Dato : 09-11-02 17:04

Er der nogen der kan hjælpe mig med tips og vejlledning angående montering
af varmtvand beholder og trækning af rør osv.

jeg har en Adria 542 tl
På forhånd tak

--

MVH
\!/ \!/

Dan Hult-Christensen
Bygagervej 3
4173 Fjenneslev Tlf:57 80 96 12
email: dan@dan-hult.dk
oooO
( ) Oooo
\ ( ( )
\_) ) /
(_/

Fra : PHK

Dato : 09-11-02 17:45

"dan hult-christensen" <dah@soroe.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kan hjælpe mig med tips og vejlledning angående montering
> af varmtvand beholder og trækning af rør osv.

Snig dig ud til en forhandler og se hvordan vognene der har installeret.

Derudover følger der brugsanvisning med, når du køber en vandvarmer.

Jeg har ikke selv haft tålmodigheden til selv at montere :)

Det kræver bl.a. at der bores huller i gulvet til ventiler, der skal bruges
til at tømme beholderen ved vinteropbevaring.

--
_
|_|

Fra : Hans Jørgen

Dato : 24-01-03 14:13

Hejsa

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> "dan hult-christensen" <dah@soroe.dk> skrev i en meddelelse

> Det kræver bl.a. at der bores huller i gulvet til ventiler, der skal
bruges
> til at tømme beholderen ved vinteropbevaring.

Tja det er vel så spørgsmålet hvilken type der er tale om.
Elgena varmvand skal da ikke laves huller til.
Den monteres blot et passende sted (i et skab eks) og så slanger ud samt
strøm på.
Og jo man kan godt selv, for der er (skal) et stik i ledningen.
vh
Hans Jørgen