lanterna camp
Fra : Jens Olsen

Dato : 09-11-02 16:47

Hej
Er der nogle her i gruppen der har erfaringer med Lanterna Camp i Kroatien
inden for de sidste par år? Vi er en familie på 4 ( 12, 16, 40 og 43 år) der
lurer på at leje telt, bungalow eller campingvogn der til sommer, men vil
gerne høre andres erfaringer først.

Hilsen
Jens

Fra : Henrik Høgh

Dato : 12-11-02 10:28

Jens Olsen wrote:
> [...]
> 40 og 43 år) der lurer på at leje telt, bungalow eller campingvogn
> der til sommer, men vil gerne høre andres erfaringer først.

Vi havde vores egen vogn med til Lanterna i år.
Mit generelle indtryk er at det er lidt af en Tivoliplads. Så mange
mennesker som muligt, på den plads der er til rådighed. Så skal der ellers
underholdes til kl. 23-24 stykker, det er der pengene tjenes.
Derudover vil jeg sige at pladsen virker lidt som om man skal klare sig selv
mest muligt, selv tilslutning af el. En stander med fire udtag kan nemt huse
6-8 enheder, eftersom stikkene ikke er andet end de stik vi har her i huset,
så er der mange der selv skifter dem, fra udendørsstik. Kombinationen,
hjemmelavet el, formange forbrugere, tort og varmt klima, tiltaler mig ikke.

Pladserne er lige vel små, og der står planter på dem.

Omkring de vogne der bliver brugt til udlejning, vil jeg sige; de vogne der
stod dernede med årsmærker på var ikke fra dette årtusind !! Nogle af dem
heller ikke fra 90'erne.

Men stemningen på pladsen er god. Man spiser godt, til samme pris som i DK,
der er sommerfest hele døgnet. Man kan godt sove fra det.
Der er alti plads langs vandet. Ikke ved "stranden" i bugten, men langs
vandet. Ungerne (2, 10, 12 år) var helt vilde med stranden. De forbrugte
tiden med skiftevis at sejle med "bananen", og fange små og store krabber i
hullerne mellem stenene, som der er rigtig mange af. Køb badesko dernede.
Plasticsko der sidder fast heletiden. Badesandaler falder af når man
svømmer. I den nærliggende by "Lanterna" er der diskoteker og restauranter i
massevis.

Tag bare afsted, men husk alt på skrift. Og rabatter opnås kun ved
kontantbetaling. Også campingpladsen.
Hvis i beslutter jer for pladsen, så mail til mig, så får i en mere præcis
forklaring.

Med til historien hører at, nu har vi prøvet Lanterna. Vi prøver en anden
plads næste gang vi når Kroatien. I øvrigt synes vi Ungarn er bedre.

Henrik Værum Høgh