MS Windows
briani 27239
Iconet - REJSETASKE er væk
Fra : John Thorndahl

Dato : 09-11-02 16:41

Jeg er kommet til at slette iconet REJSETASKE! Hvordan gendanner jeg dette??
Mvh John

Fra : Don_E

Dato : 09-11-02 17:19

"John Thorndahl" <jot@c.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er kommet til at slette iconet REJSETASKE! Hvordan gendanner jeg
dette??
> Mvh John

Højre klik et tom sted på skrivebordet
og vælg 'Ny'
--
/DonE

Fra : John Thorndahl

Dato : 09-11-02 17:48

Har prøvet men iconet findes heller ikke her
Mvh John

Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-11-02 20:38

Hi John Thorndahl, du skriver:

> Jeg er kommet til at slette iconet REJSETASKE! Hvordan gendanner jeg
> dette??

I min Win98 tilføjer man Rejsetaske under Kontrolpanel/Tilføj/Fjern
Programmer/Windowsinstallation/Tilbehør.

--
Karsten Jensen

Ved svar pr. email, fjern 1.
When replying by email, remove 1.