MS Windows
briani 27239
formattere i xp?
Fra : FC

Dato : 09-11-02 16:00

Hej

Jeg har problemer med at formatere min harddisk i xp.

Er der en eller anden, der gider skrive proceduren ned, så jeg kan se, jeg
ikke er totalt idiot.

Mvh.

Frederik

Fra : Martin K

Dato : 09-11-02 16:14

FC wrote:
> Jeg har problemer med at formatere min harddisk i xp.
>
> Er der en eller anden, der gider skrive proceduren ned, så jeg kan
> se, jeg ikke er totalt idiot.

Du højreklikker vel bare på drevet og vælger formater...?

--
Martin K

Fra : FC

Dato : 09-11-02 16:16

Hej

Så siger den at win was unable to complete the format.

Frederik

Fra : Martin K

Dato : 09-11-02 17:00

FC wrote:
> Så siger den at win was unable to complete the format.

Hvis du formaterer i FAT32 på store diske > 40 GB kommer den fejl. Har jeg
selv oplevet. Så brugte jeg NTFS i stedet, og der var ingen problemer...

--
Martin K

Fra : Ole C

Dato : 09-11-02 16:16

FC skrev blandt andet:

> Jeg har problemer med at formatere min harddisk i xp.
> Er der en eller anden, der gider skrive proceduren ned, så jeg kan
> se, jeg ikke er totalt idiot.

Boot på XP-CD'en - så får du muligheden.

--
vh
Ole C

Fra : FC

Dato : 10-11-02 02:00

OK
Frederik

Fra : Martin K

Dato : 09-11-02 17:01

FC wrote:
> OK

Superfed systemtid du holder dig der...

--
Martin K

Fra : Pico

Dato : 09-11-02 17:19

Martin K wrote:

> Superfed systemtid du holder dig der...

Manden har vel også lige formateret
Pico

Fra : Martin K

Dato : 09-11-02 17:42

Pico wrote:
> Manden har vel også lige formateret

Hmmm... jeg forstod spørgsmålet som om det var en anden disk end
systemdisken der skulle formateres. Hvis det *er* systemdisken, er mit råd
helt ude i skoven.

Så skal der jo bootes på WinXp-CD'en...

--
Martin K