"senta" er . . .
Fra : kamilla

Dato : 09-11-02 14:03

. . . rablende skør og fuldstændig skudt i hovedet. Tænk at I
slægtsforskere har en sådan psykopat iblandt jer. Prøv lige at se, hvad
dette elendige individ bruger sin tid og ikke mindst pladsen på "kandu"
til. Og det endda på "jeres" side. Hvis I slægtsforskere vil bevare
jeres ry for at være fornuftige mennesker, med en spændende og
udvilkende hobby, så blacklist dog dette individ, eller hellere hvis
nogen af ved hvem det er, så snak vedkommende til fornuft, og få hende
til at slappe en smule af. Det er altså lidt trælst, at "kandu" skal
ødelægges, og det må være endnu mere træls, at I sidder og er vidne til,
hvad der foregår i "jeres" navn.,

http://www.kandu.dk/

Fra : Bent Fleron

Dato : 09-11-02 14:24

kamilla wrote:
> [...]
> hvad dette elendige individ bruger sin tid og ikke mindst pladsen på
> "kandu" til. Og det endda på "jeres" side.

Hej ukendte.
Jeg ved ikke hvor meget vi skal lægge i et indlæg der end ikke er
underskrevet, men jeg blev dog lidt nysgerrig og checkede tidligere
indlæg fra vedkommende, der kalder sig 'senta'. Jeg fandt 10 indlæg der
alle beskæftiger sig med slægtsforskning.

Hvis jeg overhovedet skal komme med en eller anden form for kritik i
henhold til netiketten, så vil det være at 'senta' bringer sine
kommentarer i toppen i stedet for under det citerede samt undlader at
bortklippe overflødige citater. Det er i strid med netiketten, men det
gør jo mange nytilkomne, og det vil jeg da i hvert fald ikke hidse mig
op over.

Nu vil jeg meget gerne frabede mig en eller anden form for 'borgerkrig',
men blot notere at gruppen her er til frie oplysninger/debatter for
enhver der beskæftiger sig med slægtsforskning om end det nok ville have
været mere korrekt at henvise dit eget indlæg til
mudderkastningsgruppen.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron.
"Hvis du dør, så skaber Gud dig om til jord. Så fatter du ikke en brik."

Fra : Arne Feldborg

Dato : 09-11-02 14:51

"kamilla" <kamilla.news@kandu.dk> skrev Sat, 09 Nov 2002 13:02:50 GMT

> . . rablende skør og fuldstændig skudt i hovedet. Tænk at I
>slægtsforskere har en sådan psykopat iblandt jer. Prøv lige at se, hvad
>dette elendige individ bruger sin tid og ikke mindst pladsen på "kandu"

Jeg ved ikke om du overhovedet selv er klar over hvad du har gang i.
Udover på Kandu er dit indlæg også kommet i Usnet
dk.videnskab.historie.genealogi.

Og her kommer desværre generelt en masse bras fra Kandu. Den
sammenblanding af et weborinteret diskussionforrum og Usenet der her
forgår er efter min mening ret uheldig - især fordi hovedparten af
Kandu's brugere tilsyneladende slet ikke aner hvordan tingene virker.

Hvis det ikke lige var fordi der er nogle få seriøse slægtsforskere der
bruger Kandu, så ville jeg blackliste hele stedet.!

Og iøvrigt skyder du dig selv gevaldigt i foden med dit indlæg. Både
tone og sprogbrug ligger langt under hvad der er acceptabelt.

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 09-11-02 17:17

"Arne Feldborg" skrev i en meddelelse
> "kamilla" skrev Sat, 09 Nov 2002

Jeg tænkte på om ovenstående ikke ville være nok til at senta, hvis hun gad,
kunne lægge sag an mod den der her på et offentligt sted omtaler hende
på den måde.

Med venlig hilsen Ruth

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 10-11-02 10:04

Ruth Nielsen skrev:

> Jeg tænkte på om ovenstående ikke ville være nok til at senta,
> hvis hun gad, kunne lægge sag an mod den der her på et offentligt
> sted omtaler hende på den måde.

Senta kunne sagtens lægge sag an (det kan man jo altid gøre), men næppe
vinde en sådan sag.

TT

Fra : Christian Wirenfeldt

Dato : 09-11-02 20:24

"Arne Feldborg" <feldborg@haunstrup.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
der
> bruger Kandu, så ville jeg blackliste hele stedet.!

Tak Arne Feldborg! Endelig er der én, som tager bladet fra munden vedr.
de mange useriøse og anonyme indlæg "Leveret af Kandu".

Med venlig hilsen
Chr. Wirenfeldt

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 09-11-02 17:57

"kamilla" <kamilla.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> . . rablende skør og fuldstændig skudt i hovedet.

Sig mig Kamilla anonymus - hvad har du gang i?

Principielt er jeg meget imod man overhovedet kan gemme sig bag intetsigende
synonymer og adresser på usenet, men jeg kan ikke se den ellers anonyme
"senta" har gjort noget der berettiger til en sådan fremfærd og er helt på
linie med de øvrige kommentare i tråden.
FUT: dk.snak.mudderkastning
--
Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
genealogi@kulturel.dk [2100]

Fra : Hugh Watkins

Dato : 09-11-02 21:38

"kamilla" <kamilla.news@kandu.dk> wrote in message news:hy7z9.10994$oC3.1139685@news010.worldonline.dk...
> . . rablende skør og fuldstændig skudt i hovedet. Tænk at I
> slægtsforskere har en sådan psykopat iblandt jer.

<< der finds psykopat overalt imellem mennsker

man skal bar ignorer dem

Hugh W

Never feed trolls