Huskatte på verdensudstillingen
Fra : Helle Andersen

Dato : 09-11-02 12:01

Der er Verdensudstilling i Finland i denne uge og på dette
link http://www.kissaliitto.fi/worldshow/online.htm kan
man bl.a. se katalognumrene.

Tænk, der er faktisk tilmeldt 26 huskatte ! Det er utroligt
flot synes jeg og dejligt at se, at også huskatte kan
"mænge sig" på et World Show.

Så der er noget at stræbe efter for alle jer, der har talt om,
at udstille jeres huskatte - husk at Verdensudstillingen er i
Danmark i 2003

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Trine Piltoft

Dato : 10-11-02 13:33

Hej Helle

>Der er Verdensudstilling i Finland i denne uge og på dette
>link http://www.kissaliitto.fi/worldshow/online.htm kan
>man bl.a. se katalognumrene.

Og nu kan man så også se billeder af WW huskattene. Den ene er en
dejlig tortie :0)

Mvh. Trine

Fra : Leyna

Dato : 10-11-02 15:30

On 10 Nov 2002 12:32:36 GMT, Trine Piltoft
<piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> wrote:

>Og nu kan man så også se billeder af WW huskattene. Den ene er en
>dejlig tortie :0)

Hvor? Jeg kan ikke finde nogle billeder. :-/
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 10-11-02 15:47

> Hvor? Jeg kan ikke finde nogle billeder. :-/

http://www.saunalahti.fi/~marika1/worldshow/winners.htm

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Leyna

Dato : 10-11-02 16:13

On Sun, 10 Nov 2002 15:47:01 +0100, "Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk>
wrote:

>http://www.saunalahti.fi/~marika1/worldshow/winners.htm

Takker mange gange. Hvor er de altså skønne, men mine misser er
naturligvis de smukkeste!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 10-11-02 14:54

Ja, og nu er der endda billeder af de vindende katte også huskattene.
Hilsen Vibeke

Fra : Trine Piltoft

Dato : 10-11-02 15:31

Forresten så er det link Helle har sendt ikke det der gælder lige
nu. De har vist haft lidt problemer med deres udbyder, så alle
resultaterne ligger på en midlertidig adresse der hedder:

http://www.saunalahti.fi/~marika1/worldshow/

Her kan man altså se resultater samt billeder af verdensvinderne.

Mvh. Trine - der dog stadig venter på resulater og billeder af
sia/ori verdensvinderne.