Endnu en kat søger nyt hjem
Fra : Mulle's mor Heidi

Dato : 09-11-02 11:13

Hejsa

Jeg kan bare ikke bære det her. Den yndigste kattekilling (omkring ½ år vil
jeg tro) skal aflives. Ejeren er død, og huset solgt. Nye ejere vil ikke
have noget med katten at gøre, så mandag skal den aflives....
Jeg ville af hele mit hjerte gerne overtage den, men jeg bor på 55m2 med 3
katte (nogle vil huske jeg før har skrevet om mine problemer med MissRosa)

Så jeg håber inderligt at mange venlige mennesker vil rundsende dette link
ASAP, så vi kan finde et godt hjem til hende...

http://home8.inet.tele.dk/hei/mis.html

--
Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor

Fra : Pia J

Dato : 09-11-02 11:22

hun er godt nok sød... Men jeg vil heller ikke risikere at miste min hunkat,
som er udekat og derfor kunne finde på at flytte hvis hun bliver fornærmet.

:Pia

Fra : Leyna

Dato : 09-11-02 12:03

On Sat, 9 Nov 2002 11:13:06 +0100, "Mulle's mor Heidi"
<_klip_hei@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
>jeg tro) skal aflives. Ejeren er død, og huset solgt. Nye ejere vil ikke
>have noget med katten at gøre, så mandag skal den aflives....

Den er godt nok dejlig, men hvis ikke du får den afsat, hvad så med at
aflevere den på et internat? Og alt andet lige, så er katten bedre
tjent med at få fred, end at skulle forsøge at klare sig selv.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Mulle's mor Heidi

Dato : 09-11-02 20:43

Hej Leyna

Jeg har skam overvejet tanken om Inges kattehjem, problemet er bare at det
vrimler med katte, så jeg er ret sikker på de har lukket for tilgang.

Men hvis alt andet glipper (og tak til Pia for tilbuddet, som jeg har som
første sats pt) så ringer jeg mandag til Inges kattehjem som allersidste
udvej.

Jeg er skam kynisk nok til at vide, at aflivning er bedre end langsom død i
løbet af vinteren, jeg syntes bare den kat, er lidt for sød, men jeg har
også et stort hjerte for for "almindelige huskatte" og synes denne kære mis
fortjener en chance, den kan jo ikke gøre for at dens ejer døde og
slægtningene bare lukkede den ud og overlod den til sig selv.

--
Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor

http://home8.inet.tele.dk/hei/killing.html

Fra : JYTTE JENSEN

Dato : 06-11-02 00:22

Der er da andre muligheder end inges kattehjem. Dyrenes beskyttelse har
internater over hele landet, se på www.dyrenes-beskyttelse.dk det ku da
være der var en mulighed der.

Hilsen
Jytte

Fra : Mulle

Dato : 10-11-02 16:25

"JYTTE JENSEN" <merkur11@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Der er da andre muligheder end inges kattehjem. Dyrenes beskyttelse har
> [...]

Jo, hvis det kunne nås, men det kan det ikke, da fristen ligesom "udløber"
mandag morgen *suk*

Hilsen Heidi