Gene Wilder / "Sherlock Holmes smartere br~
Fra : KM

Dato : 01-03-01 00:25

Er der nogen der kan hjælpe mig med at anskaffe komediefilmen "Sherlock
Holmes smartere bror" ?
Filmen er lavet før 1982 og med Gene wilder i hovedrollen samt Marty
Feldmann i en birolle.

Kan du eventuelt hjælpe med en adresse til et godt søgested, vil jeg også
være taknemlig.

Jeg har forgæves ledt efter filmen i 15 år, så derfor håber jeg på hjælp.

Med venlig hilsen Kim

Fra : John Hinge

Dato : 01-03-01 08:50

KM wrote:

> [...]
> Feldmann i en birolle.
>
> Kan du eventuelt hjælpe med en adresse til et godt søgested, vil jeg også

Du kan finde en del information om filmen på websiden :
http://us.imdb.com/Title?0072608

Her er der også links til at købe den hos Amazon, både i USA, England
og ved gud også i Tyskland

IMDB (Internet Movide DataBase) er i hele taget din ven når det kommer
til at lede efter informationer om film.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"5,6,7.. I will **** from 7-11" Rollergirl - Superstar

Fra : Ole Kofoed

Dato : 01-03-01 14:39

John Hinge skrev i meddelelsen <3A9DFF1B.4F0E73C2@cutey.com>...

>Du kan finde en del information om filmen på websiden :
> http://us.imdb.com/Title?0072608
>
>Her er der også links til at købe den hos Amazon, både i USA, England
>og ved gud også i Tyskland

Der er netop ikke links til Amazon på denne film, den har ikke været
tilgængelig på video i flere år.

Mvh.

Ole

Fra : John Hinge

Dato : 02-03-01 17:45

Ole Kofoed wrote:

> Der er netop ikke links til Amazon på denne film, den har ikke været
> tilgængelig på video i flere år.

ups.. my mistake, jeg havde kun set der var sådan en ramme med
Amazon og et par flag.. At der ikke var markeing i felterne
var så altså gået forbi mig i min iver efter at lege hjælpsom

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Love hurts baby..." Spike, Buffy tVs

Fra : Martin M. Larsen

Dato : 04-04-01 02:57

On Thu, 1 Mar 2001 00:25:15 +0100, "KM" <bufy@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>være taknemlig.
>
>Jeg har forgæves ledt efter filmen i 15 år, så derfor håber jeg på hjælp.

Hej

Jeg lavede en søgning på www.altavista.com og www.google.com og
filmen ser ganske rigtigt ud til at være udsolgt alle steder.

Kender du for resten Laserdisken - www.laserdisken.dk ?

Jeg ved godt, at det ikke er det samme at læse en bog, men den findes
også som bog: The Adventure of Sherlock Holmes Smarter Brother,
Ballantine Books, ISBN: 0345252829

(Jeg ved ikke om bogen findes på dansk)

15 år?! og har du så været på gravens rand af et skudsår i al den tid?

sayonara

Martin Mose Larsen - der har set Peter Falk-filmen "The Cheap
Detective"