Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket 512MB CF-kort ?
Fra : Thomas Rybak

Dato : 09-11-02 11:02

Hvilket mærke skal man vælge, er nogle hurtigere end andre ?

Thomas

Fra : max

Dato : 09-11-02 12:13

> Hvilket mærke skal man vælge, er nogle hurtigere end andre ?
>
> Thomas

Hey T..
Prøv at kigge her:
www.dpreview.com/articles/mediacompare/

Personligt vil jeg anbefale du prøver IBM
microdrives - Hvis dit kamera kan tage CF
type II (lidt tykkere end type I).. Fremragende
performance til en billig pris (i Tyskland)..

Har selv 1GB - kører som en drøm på 2. måned,
holder 90stk. 11MB Raw filer, det kan lige gå an.

mvh max

Fra : Ib Frederiksen

Dato : 09-11-02 17:27

Ridata er hurtige og ok i pris.

Fra : mikker

Dato : 10-11-02 00:22

"Ib Frederiksen" <black.hole@hot.mail.com> skrev i en meddelelse
> Ridata er hurtige og ok i pris.

Har det nogen praktisk betydning om det er et kort med 14x hastighed eller
et 27x hastighed
til eks et canon A40 ( som jeg påtænker at købe ), hvor hurtigt er kameraet
overhovedet
istand til at skrive til kortet, Jeg kan ikke finde noget info omkring det.
Nogle der ved noget om det ??

/michael